Vart börjar man? Vad nu? (Dumpad)
Min sambo som påstår att han ändå/fortfarande älskar mig mer än allt har dumpat mig efter en lång tids press, hat och hot från sin familj då dom inte gillar mig eller hur jag behandlar hans unge sedan förut. Ingen mening att fråga om vi inte kan lösa det, hatdrevet är för stort.Vi delar ett hus 50/50 och har två barn 3 år och 1 år, plus att jag är gravid i 6:e månaden med vårt tredje.
Jag har flyttat ca 6 timmar från hela mitt stödnätverk och har ingen här förutom mannen jag tänkte dela mitt liv för alltid med som nu vänder mig ryggen. Jag har uttömt mina ekonomiska resurser för att ganska ensam vara föräldraledig och ta hand om våra gemensamma barn plus bidra till en utbyggnation, fast i mitt fall mest till möbleringen. Jag jobbar skift som inkluderar nätter och vår kommun erbjuder ej nattis. Jag har en högskoleutbildning fast jobbar nu inte inom det området och hittar inga för tillfället lediga jobb som kan ge mig möjlighet att enbart jobba när det finns barnomsorg.
Han kommer inte låta mig flytta med barnen fastän jag har tagit hand om dem över 99% av tiden utan jag vet att det kommer bli varannan vecka.
Finns det något sätt jag kan lyckas få med mig barnen och flytta ?hem? (6 timmar)? Andra tips? Vart börjar jag? Jag orkar inte ens fungera som människa och ännu mindre som mamma just nu.