Min syster slukar energi
Är stora syster o känner ansvar över mina föräldrar. Alltid ställt upp men senaste 10 åren har varit vidriga min man misste föräldrarna ung drev vidare ett företag i konkurrs o så dricker han. Kommit o gått som han velat men efter att jag brakade ihop så är han hemma efter jobbet igeb o åker inte bara. Lever dock ff med umattning o jobbar 50 o sover som en kratta. Försöker hålla huvudet över vattnet.
Nu till det som slukar energi men syster är familjens lilla plutt. Det är alltid prio på hennes familj. Nu ska mamma o pappa ha våra barn min son är 12 o hennes mindre. De bor 6 mål bort o mamma o pappa undrar om jag kan köra dem dit på lovet för min syster pluggar. Helt ok men jag känner inte för att åka 12 mil till dagen efter igen . Jag är sliten sover illa o vill bara att det ska vara rättvist. Vi kör en sträcka var hennes man kan ju hämta o hon kan ju hämta. Tar så mycket energi att jag alltod ska stäkka upp trots att jag mår dåligt. Vi ska ställa upp på allt. Ska man bara köra på eller kan man säga något va hade ni gjort