Hur vet jag om jag älskar honom?
Jag har varit tillsammans med en kille i snart ett år. Han har varit jag ska ner i mig och jag har också varit kär, åtminstone till en början. Jag känner oftast en värme för honom, när vi ha sex är det oftast jättebra, vi ser varandra i ögonen och det uppstår känslor. Han är en omtänksam älskare. I övrigt har vi inga gemensamma intressen, jag försöker hitta något vi båda kan dela, en gemensam passion, men han har inga sådana utom för sin familj.Vi är ganska olika. Jag är extrovert och han är introvert. Jag tycker oftast att han talar godmodigt om ytliga saker när vi pratar och inte gå in på ömtåliga områden.. nu har vi inte träffats på ett tag och det har hänt lite saker som satt vår relation i gungning. Jag blir väldigt ledsen av ensamheten utan honom.
jag har aldrig sagt till någon annan än mina barn att jag älskar dem, jag har aldrig känt för en man eller en kvinna så djupt att jag kan säga-jag älskar dig. Jag vet inte vad detta beror på. jag vill gärna älska någon. Hur vet man det? Hur tar man reda på om man kan älska någon? Jag har levat i över 50 år. vad ska jag göra? Känner någon igen sig?