• Nathawin

    Gravid efter IVF och min man har varit otrogen.

    Igår kväll försvann min man plötsligt. Ingen fick tag på honom på över 12 timmar. Tillslut hade han kontaktat en vän till honom som ringde mig. 

    Min man har fortfarande inte kommit hem och vill inte säga vart han är, hans kompis har lovat mig att berätta sanningen för mig efter att min man fått ett försök. Men jag är nästintill säker på att han varit otrogen. Jag var dum nog och gav honom en ny chans efter jag hittat hans profil på bodycontact. 

    Jag är gravid i vecka 9 efter ivf, vi gifte oss för en månad sen och har precis flyttat till en större lägenhet. 

    Jag vet inte hur jag ska klara detta eller om bebis ens överlever efter den stress och oro jag går igenom 😭

  • Svar på tråden Gravid efter IVF och min man har varit otrogen.
  • Jag är bara jag

    Stackare! {#emotions_dlg.flower} Har ingen lösning på allt. Ta en dag i taget, prata ut med maken och fatta inga överilade beslut. Stress och oro orsakar inte missfall- då skulle ingen kvinna i krig eller svält få barn. 

  • Carina82

    Å fy, vilket svin! Hoppas du får klarhet i vad som hänt väldigt snart, oavsett anledning så finns det ingen förklaring god nog att ursäkta att han inte hör av sig. Särskilt inte just nu! Håller tummarna för att lilla embryot hänger kvar, är själv gravid efter IVF och vet hur många tårar som leder fram till ett positivt graviditetstest Hjärta  Kram Hjärta

  • Friger

    Det är ju förmodligen som du tror. Men vänta tills du hört vad han har att säga innan du gör något.

    Vet hans kompis? Hur/varför vet han det?

Svar på tråden Gravid efter IVF och min man har varit otrogen.