Namn till vår 4-veckors flicka
Hjälp! Vi bara velar! Storasyster heter Elvira och till lillasyster står vi mellan namnen Liv, Bella, Ellen, Melina, Nellie, Ella och Emilia. Vilket är finast och vad tycks om våra alternativ?
Hjälp! Vi bara velar! Storasyster heter Elvira och till lillasyster står vi mellan namnen Liv, Bella, Ellen, Melina, Nellie, Ella och Emilia. Vilket är finast och vad tycks om våra alternativ?
Ingen?
Ellen tycker jag passar bäst med Elvira. De andra är lite för lika i uttalet eller i helt annan stil.
Ellen tycker jag passar bäst med Elvira. De andra är lite för lika i uttalet eller i helt annan stil.
Hjälp! Vi bara velar! Storasyster heter Elvira och till lillasyster står vi mellan namnen Liv, Bella, Ellen, Melina, Nellie, Ella och Emilia. Vilket är finast och vad tycks om våra alternativ? //
Samma namn återigen och jag svarar som då. Ellen är fint liksom Emilia. Bella är ett hundnamn, Melina gräsligt och Nellie fult. Ella och Liv okej, men inga favoriter. Med Elvira passar Ellen bäst. Cindy är så gräsligt så det finns inte ord. Evelina fint, men för likt Elvira. Wilma är också en hund.
Isabelle tycker jag