• Anonym (Steffi)

Namn till vår 4-veckors flicka

Hjälp! Vi bara velar! Storasyster heter Elvira och till lillasyster står vi mellan namnen Liv, Bella, Ellen, Melina, Nellie, Ella och Emilia. Vilket är finast och vad tycks om våra alternativ?  Hjärta

• Svar på tråden Namn till vår 4-veckors flicka
  • Anonym (Steffi)

Ingen? Spöke

• Embla twopointoh

Ellen tycker jag passar bäst med Elvira. De andra är lite för lika i uttalet eller i helt annan stil.

• Anonym (Steffi)
    Embla twopointoh skrev 2022-09-23 19:35:59 följande:

Ellen tycker jag passar bäst med Elvira. De andra är lite för lika i uttalet eller i helt annan stil.

Vilka är en helt annan stil? {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Steffi) skrev 2022-09-23 18:36:01 följande:
    Namn till vår 4-veckors flicka

Hjälp! Vi bara velar! Storasyster heter Elvira och till lillasyster står vi mellan namnen Liv, Bella, Ellen, Melina, Nellie, Ella och Emilia. Vilket är finast och vad tycks om våra alternativ?   // Hjärta

Jo jag märker att ni ?bara velar?. Du har redan ställt denna fråga här typ 1000 gånger nu. Vet inte riktigt vad du förväntar dig av att få ut av fler svar som du inte redan fått ut av alla svar du redan fått innan.
  • Embla twopointoh
    Anonym (Steffi) skrev 2022-09-23 19:44:41 följande:
    Vilka är en helt annan stil? {#emotions_dlg.flower}
    Melina, Bella, Ella, Nellie
  • Anonym (Steffi)
    Anonym (Suck) skrev 2022-09-23 19:50:21 följande:
    Jo jag märker att ni ?bara velar?. Du har redan ställt denna fråga här typ 1000 gånger nu. Vet inte riktigt vad du förväntar dig av att få ut av fler svar som du inte redan fått ut av alla svar du redan fått innan.
    Que? Det här är min förstå tråd här. Vi har även funderat på Wilma, Cindy och Evelina. 
  • Anonym (Blandat)

Samma namn återigen och jag svarar som då. Ellen är fint liksom Emilia. Bella är ett hundnamn, Melina gräsligt och Nellie fult. Ella och Liv okej, men inga favoriter. Med Elvira passar Ellen bäst. Cindy är så gräsligt så det finns inte ord. Evelina fint, men för likt Elvira. Wilma är också en hund.

• Anonym (Kaja)

Isabelle tycker jag

Svar på tråden Namn till vår 4-veckors flicka