• Anonym (Kan jag ha sån tur?)

Missfall förra månaden, nu ett nytt plus

Hej! Behöver skriva för att få ur mig mina tankar och eventuellt att någon varit med om liknande. 

Jag blev gravid i juli som slutade i ett väldigt tidigt mf i augusti. Testat negativt på stickor samt icke gravid på digitalt och fick bekräftat av gyn att allt såg ut att ha kommit ut som det ska trots att jag blödde ganska lite. 

Fick äl värk exakt 14 dagar efter blödningen och vi hade sex. Tog ett tidigt test nu några dagar innan bim och synligt är ett plus. Igen! 

Är väldigt säker på att jag testat helt blankt, alltså negativt, efter mf. Kan jag ha sån tur att det tar sig redan, att missfallet blev som en mens. 

Har ni varit med om detta och hur gick det sen? Oroar mig naturligtvis för att få mf igen nu. 

• Svar på tråden Missfall förra månaden, nu ett nytt plus
  • Anonym (Ja)

Ligger här och är fet om magen haha så jo det kan ske direkt. Kroppen är ju lixom redan inställd på att vara gravid. Men du bör för säkerhets skull kontakta Gyn så att det inte är rester 

Anonym (Ja) skrev 2022-09-07 14:08:50 följande:

Ligger här och är fet om magen haha så jo det kan ske direkt. Kroppen är ju lixom redan inställd på att vara gravid. Men du bör för säkerhets skull kontakta Gyn så att det inte är rester 

Grattis till dig! Håller tummarna att det är en ny graviditet nu.

Jag var hos gyn i augusti och inga rester fanns kvar då.
    får testa om några dagar. Stegrar det så lär det ju vara en graviditet Glad 

• Hannis1983

Jag fick missfall i juni 15, blev gravid i juli samma år och april 16 föddes en fin liten pojke som nu är 6 årGlad

• Anonym (Skosnöre)

Fick missfall i vecka 8 i början av 2019, blev gravid på nytt direkt efter, utan en mens emellan. Sonen blir snart 3 år Glad

Tack för solskens svar! hoppas jag har samma tur som er!

• Anonym (A)

Jag fick ett mf i juni nu i somras och blev gravid direkt igen i juli som tyvärr även det slutade i mf. Dock tror jag inte att det är så stor risk att man får flera mf på raken. Hoppas det går bra för dig.

Anonym (A) skrev 2022-09-08 20:41:29 följande:

Jag fick ett mf i juni nu i somras och blev gravid direkt igen i juli som tyvärr även det slutade i mf. Dock tror jag inte att det är så stor risk att man får flera mf på raken. Hoppas det går bra för dig.

Åh vad tråkigt! du är fertil och blir lätt gravid i alla fall och det är ju en stor förutsättning. Tack!

Hoppas det vill sig denna gång! 
  • Anonym (A)

Kan jag ha sån tur?: Nja fertil vet jag väl inte om jag är då vi försökt i två år att få barn utan resultat Obestämd
    Grattis förresten till plusset {#emotions_dlg.flower}

Anonym (A) skrev 2022-09-09 10:24:48 följande:

Kan jag ha sån tur?: Nja fertil vet jag väl inte om jag är då vi försökt i två år att få barn utan resultat Obestämd
    Grattis förresten till plusset {#emotions_dlg.flower}

Tack snälla. 

Håller tummarna för att det vill sig för er snart! om inte annat att ni kan få hjälp att utreda om det är något ni önskar. Det sägs ju i alla fall att de allra flesta som blivit gravida, även där det slutat i mf, blir föräldrar tillslut Hjärta

• Anonym (A)
    Anonym (Kan jag ha sån tur?) skrev 2022-09-09 10:45:55 följande:

Tack snälla. 

Håller tummarna för att det vill sig för er snart! om inte annat att ni kan få hjälp att utreda om det är något ni önskar. Det sägs ju i alla fall att de allra flesta som blivit gravida, även där det slutat i mf, blir föräldrar tillslut Hjärta

Tack för peppen och dina fina ord Hjärta
  • Anonym (Jo)

Håller tummarna för er.

Svar på tråden Missfall förra månaden, nu ett nytt plus