Pågående missfall
Hej!
Jag blev gravid nu i juni och gick i söndags in i v7. Sen kom det bruna flytningar som blev ljusrosa och sen en lite större blödning med färsktblod på pappret. Det har änsålänge inte runnit. Blodet verkar torka och blir brunt och sen kommer de färskt igen. Dock inte på pappret utan om jag får in pappret i slidöppningen så kommer det flytningae blandat med blod ibland rött och ibland brunt. Jag hade inga som helst symtom denna graviditet med dottern var det tydliga symtom från dag ett till hon föddes. Så jag var väl lite beredd på att detta inte skulle gå bra. Vill väl dels mest skriva av mig, inte känna mig så ensam i det även fast jag vet att missfall är vanligt. Ska åka till gyn imorgon och göra VUL antagligen för att se så kroppen sköter det här själv. Ni som haft missfall hur lång tid tog det för er att bli gravida igen? När kom allt ut? Om det inte gjorde det hur länge fick ni vänta innan ni fick hjälp från vården med att få ut allt eller ser det sånt direkt på VUL? Har inte fått missfall förut och har inte ont alls känner ingenting mer än att det ibland kommer blod på pappret. Är lite orolig att kroppen inte lyckats få ut allt och det är därför jag inte har ont.