• Anonym (W)

    Tjejer som får luft när man raggar

    Tja,

    Har ni stött på tjejer som är trevliga och artiga tills man raggar och då får de luft? 

    Enligt mina erfarenheter är det oftast tjejer som är osäkra på sig själva och ska låtsas som oftast får såna humörsvängningar. 

    Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Tjejer som får luft när man raggar
  • Anonym (S)
    Klangen skrev 2022-06-27 22:20:42 följande:

    Det här är för svårt för mig.. Tror jag får börja sälja mig som prostituerad.. Problemet är väl att jag skulle känna mig ännu lägre om inge köpte mig?


    Jag pytsar in en sympatitjuga så slipper du känna dig helt glömd Skål No sexual favours in return needed.
  • Anonym (S)
    Anonym (W) skrev 2022-06-27 22:23:44 följande:
    Jag vet det bäst själv då jag är en man. 
    Aha. Du vet bättre än tjejen själv vad hon själv tycker och tänker. Låter bra. Då behövs inte den här tråden då :)
  • Anonym (W)
    Anonym (Ms Air) skrev 2022-06-27 22:23:02 följande:
    Det ligger något i det. Om du visste vad konstigheter man kan få på hjärnan när man menstruerar. Nästan som cravings när man är gravid. Aggro o konstig kille i baren vs slicka på betong. 
    Ja jag tänker mer åt det hållet. Men hon hade inte mens, hon var bara kåt och ville inte känna sig bortglömd
  • Anonym (Jag kan få luft av det:D)

    Det där har faktiskt hänt mig flera gånger. Jag känner att jag connectar med någon kille (icke-sexuellt) som fan, gud vad roligt med någon som verkligen fattar någonting jag trodde jag var själv om (händer oftast med män) ...och så tror han att det är nåt helt annat. Wtf liksom vi bondar ju över att brudar är dumma i huvudet och falska det borde ju vara uppenbart att jag är en livsbitter deprimerad lesbian liksom. Då kan det skära sig lite.

  • Klangen
    Anonym (S) skrev 2022-06-27 22:23:52 följande:
    Jag pytsar in en sympatitjuga så slipper du känna dig helt glömd Skål No sexual favours in return needed.
    Tack! Äntligen någon som förstår :P
  • Anonym (W)

    Jag tänker det


    Anonym (Jag kan få luft av det:D) skrev 2022-06-27 22:27:00 följande:

    Det där har faktiskt hänt mig flera gånger. Jag känner att jag connectar med någon kille (icke-sexuellt) som fan, gud vad roligt med någon som verkligen fattar någonting jag trodde jag var själv om (händer oftast med män) ...och så tror han att det är nåt helt annat. Wtf liksom vi bondar ju över att brudar är dumma i huvudet och falska det borde ju vara uppenbart att jag är en livsbitter deprimerad lesbian liksom. Då kan det skära sig lite.


  • EnAnonumius
    Anonym (W) skrev 2022-06-27 22:10:33 följande:
    Jag tänker att en sån tjej förnekar ju, jag hade inga förväntningar och liksom hon var tvungen att bli stöddig? Jag tänker att hon inte vill känna sig bortglömd? Känns som att hon känner sig ensam och därför hon blir stöddig?
    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    Andas
    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    Andas
    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    Herregud. Om hon nu var ensam och hon var stöddig emot dig, så kan du fet glömma att det var p.g,a att hon var ensam. Utan det var för att dina (patetiska) raggnings försök" inte var välkomna
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Klangen

    Verkar ju som att man kan dra slutsatsen att hon bara var intresserad av dig som människa men inte sexuellt?

    Fan vet jag? Jag fick just en sympatitjuga!

  • Anonym (W)

    Ni som skrivit men som jag inte svarat, på fester finns det fullt med människor som er, jag snackar absolut inte med er men ändå ska ni objuden komma och tro att jag hänger med er, iaf ni låtsas som det.

  • Grey Man

    Eftersom detta uppenbarligen är ett återkommande problem för dig så kanske det hade varit dags för dig att ifrågasätta din metod? 

    Här är några ledtrådar som jag använde mig av för att komma fram till att din metod är bristfällig:
    1. Det händer dig (uppenbarligen) frekvent


    2. Det verkar inte vara någon annan här inne som känner igen syndromet. 
    3. Du verkar sjukt osympatisk i skrift 
    4. Jag brukar ha rätt. 

    Ta en titt inåt - bara utifall det är hos dig bristerna sitter. I så fall har du ju alla möjligheter att ändra på din attityd och ditt tillvägagångssätt. Och det ger mig rätt ytterligare en gång. Win win liksom.
  • Klangen
    Anonym (W) skrev 2022-06-27 22:47:26 följande:

    Ni som skrivit men som jag inte svarat, på fester finns det fullt med människor som er, jag snackar absolut inte med er men ändå ska ni objuden komma och tro att jag hänger med er, iaf ni låtsas som det.


    Är det här din fest då menar du?
  • EnAnonumius
    Anonym (W) skrev 2022-06-27 22:47:26 följande:

    Ni som skrivit men som jag inte svarat, på fester finns det fullt med människor som er, jag snackar absolut inte med er men ändå ska ni objuden komma och tro att jag hänger med er, iaf ni låtsas som det.


    Wow...

    Du har för höga tankar om dig själv plutten..
    Vi svara inte dig för att vi vill hänga med dig.

    Men du är nog för obegåvad (eller för att använda ditt favvo ord ---> retarderad) att kunna förstå att det finns andra skäl man kan svar dig. Cool
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (tokjävel)

    TS, kan du för gudjesusallahbuddhas skull klargöra vad faaan du menar med "få luft"? Det du skriver är fullkomligt obegripligt. Gråter

  • Pope Joan II
    Anonym (tokjävel) skrev 2022-06-27 23:16:31 följande:

    TS, kan du för gudjesusallahbuddhas skull klargöra vad faaan du menar med "få luft"? Det du skriver är fullkomligt obegripligt. Gråter


    Det är väl en nyare variant av "ta sig ton"? Ts verkar förvänta sig eller möjligen önska sig att hans framstötar bemöts med entusiasm och känner sig förolämpad om och när det inte händer.

    Hans upplevelse är förmodligen att han inte blir behandlad med den respekt han tycker sig ha rätt till och vill därför försöka använda begrepp som syftar till sätta olydiga kvinnor på plats. Det går förstås inte eftersom han bara sitter här och skriver om saken - det finns all anledning att tro att han i verkligheten är mer än bara en smula försagd och själv inte har fått så mycket luft.
  • Anonym (tokjävel)
    Pope Joan II skrev 2022-06-28 08:23:21 följande:
    Det är väl en nyare variant av "ta sig ton"? Ts verkar förvänta sig eller möjligen önska sig att hans framstötar bemöts med entusiasm och känner sig förolämpad om och när det inte händer.

    Hans upplevelse är förmodligen att han inte blir behandlad med den respekt han tycker sig ha rätt till och vill därför försöka använda begrepp som syftar till sätta olydiga kvinnor på plats. Det går förstås inte eftersom han bara sitter här och skriver om saken - det finns all anledning att tro att han i verkligheten är mer än bara en smula försagd och själv inte har fått så mycket luft.
    Något sådant jag misstänkte då, men det var baske mig inte det lättaste att ta sig igenom hans ordsallad. Tack för en lysande analys av dårfinken. Skrattande
  • Anonym (Tröga)

    Jag blir förbannad på osofistikerade kåtbockar som har för höga tankar om sin egen attraktionskraft. Bristande social kompetens är liksom inte en pluspoäng det heller. 


    Förmodligen är det det som är problemet TS. Du framstår som dryg, självgod och sliskigt desperat. Samtidigt som du antingen är fullständigt inkapabel till att tolka andra människors signaler, eller skiter i dessa och kör på ändå. 


    Nu behöver man inte ta till onödigt elaka och kaxiga reaktioner, bara för att. Men det är ju faktiskt möjligt att dessa tjejer haft visst överseende med dina, brister, och har ett trevligt bemötande. Så länge du håller dig på en vänskaplig/bekantskaps nivå. Men när dom fattar att du är sexuellt intresserad? Så kraftmarkerar dom, direkt. Många kåtbockar fattar nämligen inte att dom blir avvisade, såvida man inte fullständigt snudd på kör över dom med en bulldozer. 

  • Occam
    Anonym (W) skrev 2022-06-27 22:47:26 följande:

    Ni som skrivit men som jag inte svarat, på fester finns det fullt med människor som er, jag snackar absolut inte med er men ändå ska ni objuden komma och tro att jag hänger med er, iaf ni låtsas som det.


    Frågan har väckts några gånger - men det finns nog mest bara spekulationer ännu om svaret. Så snälla TS - kan du förtydliga vad du menar med ditt uttryck att hon får luft. Ge exempel, förklara med andra ord, ge mig någon bild om vad det du har bekymmer med handlar om!
  • toughshit

    Om folk kunde ta ett nej så kanske vissa tjejer slipper vara otrevliga eller övertydliga med att de inte är intresserade Spöke


    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • ClumsySmurf
    Anonym (W) skrev 2022-06-27 20:30:30 följande:

    Tja,

    Har ni stött på tjejer som är trevliga och artiga tills man raggar och då får de luft? 

    Enligt mina erfarenheter är det oftast tjejer som är osäkra på sig själva och ska låtsas som oftast får såna humörsvängningar. 

    Vad tycker ni?


     jag skulle gissa på att de får äckelkänslor när du stöter på dem
  • toughshit
    Anonym (W) skrev 2022-06-27 22:47:26 följande:

    Ni som skrivit men som jag inte svarat, på fester finns det fullt med människor som er, jag snackar absolut inte med er men ändå ska ni objuden komma och tro att jag hänger med er, iaf ni låtsas som det.


    Kan det kanske vara så att dina raggningsförsök också är ovälkomna och att det är därför tjejen inte ger den respons som du verkar önska?
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
Svar på tråden Tjejer som får luft när man raggar