• Stinajohannas

Clearblue

Hej! har googlat och letat som en dåre haha , men min fråga är hur mycket hcg clearblue mäter? Jag har använt mig av både veckokordinator och den vanliga som ej är digital. Har ett MA i bakgrunden och testade neg på den vanliga för en vecka sen och blev glad då hcg är borta och kroppen är på g.  Men idag visade det 1-2 veckor på det digitala ? Har även fått en blödning i samband med detta. Så vill mest veta om något sett eller vet vilka hcg mätningar dessa har ? Det digitala tror jag är på 25? Men vad är den andra ? 

• Svar på tråden Clearblue
  • Stinajohannas

Jag ska köpa det jag testade negativt med för en vecka sen , alltså den som ej är digital . Men men tanke på att jag fick ?mens? så kändes de meningslöst om den är på 50 så kanske de är möjligt att jag ligger på gränsen vid 25 

• Stinajohannas

Jag såg det när jag köpte de som ej var digitalt , antagligen så blev de plus för jag tog testet på morgon (så kan ha funnit lite hcg kvar sen MA) för alla test visade neg sen under dagen och mensen satte igång på riktigt! Nu får jag hålla tummarna kroppen är igång och en ÄL kommer efter detta ! Men tack för svar <3

Svar på tråden Clearblue