• Anonym (Hårig)

Kroppsbehåring män?

Hur ska männen sköta sitt kroppshår för att det ska falla er bäst u smaken?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kroppsbehåring män?
  • Anonym (Hårig)
    Anonym (Låta mig raka?) skrev 2022-06-07 12:34:05 följande:

Gärna hårig men att han låter mig få raka honom, kropp, kön, huvud...allt utom ögonbryn och ögonfransar (vill dock fixa till tex. unibrow).

Gärna också att han ger mig ansvaret för det att jag får hålla efter hans kroppshår och att han litar på mig med det. Jag gillar att göra en man len och fin. Även att han låter mig sköta hans hud och eventuella hudproblem. 

Det här är väl min fetisch kan man nog säga att få putsa fixa och göra en man len och fin. 

Låter som ni har det supermysigt och fått till en grej där ni båda blir väldigt nöjda. 
    Roligt att höra, hur andra gör.
  • Lejon10

kör med nöd och örontrimmer 
    ansiktet rakat varannan dag 
    bröst mage o ben 3-5 mm med trimmer 
    rygg rakad 
    känner mig fräschare så 
    har annars mycket bröst hår 

• Anonym (Hårig)
    Lejon10 skrev 2022-06-07 12:50:56 följande:

kör med nöd och örontrimmer 
    ansiktet rakat varannan dag 
    bröst mage o ben 3-5 mm med trimmer 
    rygg rakad 
    känner mig fräschare så 
    har annars mycket bröst hår 

Blir inte 3-5 väldigt stickigt för sällskapet?
  • Lejon10

Nej ingen har klagat innan ;) 
    det blir inte stubbigt mera åt det mjuka hållet på bröstet 

• Anonym (Carinata)
    Anonym (Hårig) skrev 2022-06-07 12:08:12 följande:
    Härligt att alla är olika. Ansad på resten så tror jag du syftar på kronjuvelerna
    Ja kronjuvelerna får faktiskt gärna vara ansade. Trimmat ovanför. Trimmat huvudhår och skägg samt ögonbrynen. Efter sjukhusbesök kom han hem prickig. Skrattade gott åt det. Han brukar retas att han ska raka bröstet och jag morrar att rör inte min rya. Dessutom är det trevligt att inte ha hårigaste benen eller krav på rakat underliv. Men skulle han vara helt slät överallt så älskar jag honom ändå. Han fick ha en helt kal fru ett tag. Cellgifter? Han var lika glad som jag när fjunen började komma tillbaka. 
  • Anonym (Fia)

Jag tycker om håriga män. Gillar inte heller fjunigt hår på män. Gärna ansat men absolut inte helrakat eller vaxat. Jag skulle inte tända på hårlöst och hade nog uttryckligen bett killen låta det växa ut en del om jag träffade någon sådan. En riktig turn off faktiskt. Rakat huvud är ok. Gillar också skägg eller tredagars. Men renrakat ansikte är också fint. 

Jag rakar ben, armhålor och bikinilinjen samt ansar. 

• Studentpappa
    Anonym (Hårig) skrev 2022-06-07 13:03:46 följande:
    Blir inte 3-5 väldigt stickigt för sällskapet?
    Som ett sandpapper blir det på mig iaf..
    Ride it like you stole it
  • Anonym (Hårig)

Kollade naked attraktion.. alla är ju typ helsläta överallt!!
    Nu kollade jag lite på brittiska varianten, svenska var jag inte sett. Tror det är samma..

• Anonym (Carinata)
    Anonym (Hårig) skrev 2022-06-09 21:37:00 följande:

Kollade naked attraktion.. alla är ju typ helsläta överallt!!
    Nu kollade jag lite på brittiska varianten, svenska var jag inte sett. Tror det är samma..

Såg slutet nu. Det var några med könshår. Både män och kvinnor. Har heller inte sett den svenska. Än. 
  • Fabian1965
    Anonym (Carinata) skrev 2022-06-09 23:25:39 följande:
    Såg slutet nu. Det var några med könshår. Både män och kvinnor. Har heller inte sett den svenska. Än. 
    Jag såg de två första avsnitten igår.
    Alla var rakade och prickiga. 
    Programmen var rakt på sak, visade allt och de som sökte någon var trevliga.
  • Anonym (Seducer)

Det här är så sexigt så jag dör. Skulle se mycket märkligt ut om könshåret var borta. Ansa lite kan man göra om det spretar mycket för det är inte så snyggt.
Svar på tråden Kroppsbehåring män?