• Habibi87

Plussade igår !!

Plussade igår jag kände lycka Hjärta men fadern vill inte ha vill inte ta ansvaret han vägrar att skriva på när den dagen kommer . Han säger att det räcker med ett barn som vi har?.. jag vet inte hur jag skall tänka , det känns som att detta är sista tåget som går jag är 35 år. jag är så ledsen slits sönder. 

dåliga kommentarer undan bedes ??????
  • Svar på tråden Plussade igår !!
  • Habibi87
    Jag är bara jag skrev 2022-06-01 14:32:31 följande:

Alla mina tankar till dig ts. {#emotions_dlg.flower}

HjärtaKram tack Hjärta
  • Habibi87
    Acke76 skrev 2022-06-01 14:37:00 följande:

Jag fattar inte. Socialen MÅSTE veta vem fadern är och krävs det dna test så fixar de det. Hur mkt än han vägrar skriva på faderskap så lär han ju bli det via dna test....

Jag vet inga problem . Han vill inte jag vill att ett barn ska ha båda och att man gör detta tillsammans man är två om det från början . Jag är utan pappa och det har satt sina spår. inte lätt jag har ändå kommit fram till ett beslut. 

kram {#emotions_dlg.flower}
  • Maymom

Habibi87: tack. Och all styrka till dig och lycka till! vad skönt att du skriver att du är värd bättre, det stämmer, kom ihåg det!Hjärta

• Habibi87
    Maymom skrev 2022-06-01 20:33:52 följande:

Habibi87: tack. Och all styrka till dig och lycka till! vad skönt att du skriver att du är värd bättre, det stämmer, kom ihåg det!Hjärta

Tack alla är värda så mycket mer Hjärta jag har en undran är det vanligt att magen är ganska mycket svullen redan nu? Och brösten svullna ömmar som tusan nästan bh-n är för liten ? Jag minns inte riktigt hur det med min andra graviditet? någon som varit med om liknade ? 

kram Hjärta

• Habibi87
    Jag är bara jag skrev 2022-06-01 14:32:31 följande:

Alla mina tankar till dig ts. {#emotions_dlg.flower}

Tack fina du {#emotions_dlg.flower} det är väldigt tidigt stadie detta minns inte riktigt hur det var förra gången , min mage nu är väldigt svullen svårt att knäppa byxorna det går men blir obekvämt , bh-n är väldigt tajt nästan för liten inte riktigt hur är det ens möjligt ?? 
  • Jag är bara jag
    Habibi87 skrev 2022-06-01 21:15:45 följande:
    Tack fina du {#emotions_dlg.flower} det är väldigt tidigt stadie detta minns inte riktigt hur det var förra gången , min mage nu är väldigt svullen svårt att knäppa byxorna det går men blir obekvämt , bh-n är väldigt tajt nästan för liten inte riktigt hur är det ens möjligt ?? 
    Har man varit gravid innan reagerar kroppen ofta tidigare med symptom nästa gång man är gravid. Det svullna är ju dock bara tarmar så här tidigt.
  • Habibi87
    Jag är bara jag skrev 2022-06-01 21:19:16 följande:
    Har man varit gravid innan reagerar kroppen ofta tidigare med symptom nästa gång man är gravid. Det svullna är ju dock bara tarmar så här tidigt.
    Ja det vet jag att det är tarmar hormoner o sånt men de var ju ändå 3,5 år sen sist.. ser typ ut att jag skulle vara i 4e månaden?. 
  • Jag är bara jag
    Habibi87 skrev 2022-06-01 21:20:52 följande:
    Ja det vet jag att det är tarmar hormoner o sånt men de var ju ändå 3,5 år sen sist.. ser typ ut att jag skulle vara i 4e månaden. 
    Jag hade gravidbyxor från v.10 med min andra. Slutade som strandad val typ! För många lägger sig svullnaden och magen pyser ihop.
  • Habibi87
    Jag är bara jag skrev 2022-06-01 21:23:05 följande:
    Jag hade gravidbyxor från v.10 med min andra. Slutade som strandad val typ! För många lägger sig svullnaden och magen pyser ihop.
    Oj okej . Med sonen som är 3,5 år hade jag gravid byxor 3 månaden var väldigt liten då hade i stort sätt mina vanliga kläder . Har jag en dotter från ett tidigare förhållande (som inte pappan finns med i bilden tyvärr ) då använde jag gravid byxor runt 3,5 månad . Olika de där. De är de som är charmigt {#emotions_dlg.flower}
  • Jag är bara jag
    Habibi87 skrev 2022-06-01 21:26:44 följande:
    Oj okej . Med sonen som är 3,5 år hade jag gravid byxor 3 månaden var väldigt liten då hade i stort sätt mina vanliga kläder . Har jag en dotter från ett tidigare förhållande (som inte pappan finns med i bilden tyvärr ) då använde jag gravid byxor runt 3,5 månad . Olika de där. De är de som är charmigt {#emotions_dlg.flower}
    Ja, alltså, de på specen flinade lite åt mig när jag var på UL för ingen kunde missa att jag var gravid v.17 med min första ens. Jag är kort och fick enorma gravidmagar så det syntes verkligen. Dock haft en bekant jag gissade var i typ 6:e månaden som skulle precis till att få!
  • Habibi87
    Jag är bara jag skrev 2022-06-01 21:29:47 följande:
    Ja, alltså, de på specen flinade lite åt mig när jag var på UL för ingen kunde missa att jag var gravid v.17 med min första ens. Jag är kort och fick enorma gravidmagar så det syntes verkligen. Dock haft en bekant jag gissade var i typ 6:e månaden som skulle precis till att få!
    Ja så olika detta kan vara Glad jag är bara 1-2v ?.. 
  • Habibi87
    Jag är bara jag skrev 2022-06-01 21:29:47 följande:
    Jag är ändå 174 cm drar stl 38 
  • Habibi87

Hur lägger man in en bild här ? Trycker på lägg till bild men går inte ?

• Habibi87
    lipa3646 skrev 2022-06-01 09:22:19 följande:

Habibi de skulle stå han kan inte tvinga dig,
    sen läste jag om att du skrev nått fram om domstol, jag skulle ha skippat att ange honom som far till barnet o sagt att jag inte vet vem som är pappa
    så får du underhåll från staten istället o då kan han inte komma o kräva umgänge sen 

Att ljuga inför familjerätten ? Jag är ganska dålig på att ljuga dock?. Jag förstår hur du tänker {#emotions_dlg.flower}
  • Jag är bara jag
    Habibi87 skrev 2022-06-03 12:57:49 följande:
    Det blir som jag bestäm 
    Du har verkat lite velig så hur blir det nu då?
Svar på tråden Plussade igår !!