-
-
Svar på tråden Finns det någon som träffat kärleken via FL
-
Men för bövelen. Du är gift!!!!
-
Ja, men denna tråd handlar inte om mig
-
Varför undrar du annars? Det är väl för att du hoppas träffa kärleken på FL?Nutid skrev 2022-04-25 22:02:02 följande:Ja, men denna tråd handlar inte om mig
-
Så trångsynt tänkt.
Man kan väl fråga. Man kan vara nyfiken på vad som händer i FL -
Är det en olämplig fråga för en gift person eller vad?SweeneyTodd skrev 2022-04-25 21:56:18 följande:
Men för bövelen. Du är gift!!!!
-
Ja, eftersom han försöker ragga.callmepreggoornot skrev 2022-04-25 22:13:42 följande:Är det en olämplig fråga för en gift person eller vad?
-
Jag var mest nyfiken, folk träffas inte så ofta fysiskt nummer (troligen för att folk sitter med näsan i en mobil precis som vi gör nu).SweeneyTodd skrev 2022-04-25 22:03:03 följande:Varför undrar du annars? Det är väl för att du hoppas träffa kärleken på FL?
Däremot träffas många via datingappar vilket är otroligt mycket yta och utseendefixerad. Jag tänker att det är inte orimligt att det finns de som efter diskussion på ett forum (som också är digitalt) blir nyfiken på en personlighet mer än attraktionen via utseende så vore det rätt fint.
Tycker inte du? -
Meddelande borttaget
-
Med denna fråga? Knappast. Väldigt vanlig fråga på forum.SweeneyTodd skrev 2022-04-25 22:15:20 följande:Ja, eftersom han försöker ragga.