• Anonym (Julie)

Chattforum?

Hej!

Någon som kan tipsa om något bra chattforum där man kan snacka med folk (30+)? Känner inte för att skaffa tinder eller liknande, då jag inte är säker på vad jag söker i nuläget. Men skulle vara kul att få kontakt med lite nya människor!
    Söker ingen sexchatt, utan bara skriva lite!

• Svar på tråden Chattforum?
  • Freddie K

Du kan chatta med mig om du vill. . Jag är 30+. Fast jag vet i och för sig inte om jag har något roligt att säga. Skäms. Det beror på vad du är ute efter? Allmänt tjöt är jag nog ganska bra på i alla fall.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • exandthecity
    Det finns många i Nigeria som gärna chattar, ej direkt om sex, med både män och kvinnor. De kommer man lätt i kontakt med via Facebook och Instagram, sedan går det vidare på whatsapp, messenger, google chat etc. Finns en youtuber som heter Pleasant Green som dokumenterar sådana chattar och byggt en framgångsrik kanal på det. Jag svarade faktiskt en sådan person på Instagram (som då såklart inte utgav se för att vara nigerian), med inspiration av nämnd youtuber. Det var en kul chat. Jag och den fiktiva personen möjlighet att snacka av oss om tidigare relationer, tragiska händelser och visioner för framtiden, etc etc
Svar på tråden Chattforum?