• Anonym (Krossad)

Nejnejnej… förstår inte..vill inte

Helt plötsligt efter en trevlig frukost blev jag dumpad. Jag förstår inte. Han sa att han älskade mig o allt? 
    Jag orkar inte. Jag investerar alltid så mycket. Bryr mig, gör allt. Blir så krossad. 

Inget är bra i mitt liv just nu. Och då dumpar han mig dessutom. Jag orkar inte? vill inte vara utan honom..

• Svar på tråden Nejnejnej… förstår inte..vill inte
  • kioskvältare
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-15 22:12:26 följande:
    Nejnejnej? förstår inte..vill inte

Helt plötsligt efter en trevlig frukost blev jag dumpad. Jag förstår inte. Han sa att han älskade mig o allt? 
    Jag orkar inte. Jag investerar alltid så mycket. Bryr mig, gör allt. Blir så krossad. 

Inget är bra i mitt liv just nu. Och då dumpar han mig dessutom. Jag orkar inte? vill inte vara utan honom..

Vad sa han som förklaring då?
  • Anonym (A)

Vad förklarade han varför

• Anonym (Oj)
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-15 22:12:26 följande:
    Nejnejnej? förstår inte..vill inte

Men oj... hur länge har ni varit tillsammans? Har ni barn ihop? Är ni gifta, sambo, särbo...? Och sist men inte minst, om han nu säger att han älskar dig, vad var hans anledning till att göra slut?
  • Anonym (Krossad)

Jag klarar inte detta..vill ju vara med honom. Vi passade ju bäst på alla sätt.
    han kan inte förklara. tomt liksom på känslor 

• Anonym (MR klister)

Ibland  lir det bara så utan att det finns en bra förklaring som den andra partnern kan känna sig till freds med. 
    Lider med dig, försök att ägna dig åt sådant du  erkligen tycker om. 

• Anonym (Krossad)

Jag klarar inte detta. Vi passade. han är så fin. Jag kan inte se mig med nån annan. Kommer sldtig träffa nån mer, knappt aldrig varit kär. Vill inte vara ensam 

• Anonym (Samma här!)

Det kommer gå över och du kommer må bra snart. 

Min sambo flyttade ut utan att säga nått. Han hade tydligen en lägenhet som jag inte visste om, en tisdag gick jag och hälsade på en vän var borta i 4 timmar när jag kom hem såg det som vi hade inbrott, när jag frågade honom var är möblerna då sa han att han tog dem han ville och han flyttar ut idag, jag var så chockad och kunde inte säga ett enda ord. Hans förklaring var att hans bror vill att vi ska bo tillsammans och det värsta är att vi har 3 små barn tillsammans. nu har det gått 4 månader och jag mår bara bra dock träning hjälpte mig mycket. Och nu vill jaga bara gå vidare i livet. 

• Anonym (Samma här!)
    Anonym (Samma här!) skrev 2022-04-17 10:00:05 följande:

Det kommer gå över och du kommer må bra snart. 

Min sambo flyttade ut utan att säga nått. Han hade tydligen en lägenhet som jag inte visste om, en tisdag gick jag och hälsade på en vän var borta i 4 timmar när jag kom hem såg det som vi hade inbrott, när jag frågade honom var är möblerna då sa han att han tog dem han ville och han flyttar ut idag, jag var så chockad och kunde inte säga ett enda ord. Hans förklaring var att hans bror vill att vi ska bo tillsammans och det värsta är att vi har 3 små barn tillsammans. nu har det gått 4 månader och jag mår bara bra dock träning hjälpte mig mycket. Och nu vill jaga bara gå vidare i livet. 

Han bror vill INTE att vi ska bo tillsamman. 
Svar på tråden Nejnejnej… förstår inte..vill inte