Lady Gaga konsert gravid
Lady gaga kommer ju till Sverige i juli (I KNOW OMFG!!!!!!!!) och hon är ju min absoluta favorit artist. Växte upp med hennes musik och är verkligen ett riktigt die hard fan. Kan alla låtar(På riktigt alla låtar)och pratar om hur amazing hon är som artist heeeelllaaaa tiden så att folk blir trötta i huvudet, ja ni förstår, jag tar detta på stort allvar och har ett nästintill sjukligt förhållande till hennes musik haha. Jag själv är musiker och konstnär och uppskattar bra artister och för mig är hon ett helt paket med talang. Hon är en riktigt bra konstnär skulle jag säga, inte bara pop artist och jag lirar hennes låtar non stop på piano och tröttnar aldrig. Min kompis som också har ett sjukligt förhållande till hennes musik som också är ett die hard fan har köpt biljetter till båda oss två. Jag insåg att jag kommer vara typ 4(eller 5 orkar inte räkna just nu) månader gravid när hon spelar!!!!! Ljud och så tror jag inte är ett problem från vad jag har läst mig till och så, men bullret kanske när det är en sådan stor konsert??? Det är ju en lady gaga konsert så tänker mig att jag inte vill riskera att bli nertrampad eller så. Hade det varit någon mindre konsert hade jag nog inte varit så orolig, men är en lady gaga konsert på friends arena så det kommer ju vara helt jävla vilt! Vad anser ni om detta?