Ägglossningstest

Kan man se på ägglossningstest när det äl är på g eller är test strecket alltid såhär starkt? ??
?
?
Idag ser man knappt strecket så fattar ingenting, från att vara så starkt till att knappt synas dagen efter. Testade även 2 gånger igår så borde väl inte missat stegringen? Blöder också så är väl ingenting!
Vet att det står att strecken inte betyder något i digitala och att man inte ska kolla på dem för att avgöra men strecket är rätt starkt och var svagare igår. Dock syns det svagt bara på rfsu så känns som att det inte är något på g?
Oj! Så har mina stickor sett ut, när jag fick glad gubbe. Fick inte du det?
Ingen glad gubbe nej
Kanske kommer imorgon!
Känns inte som det, nu när jag tog innan igen var strecket svagare tyvärr men man vet ju aldrig
Dock negativt 4 timmar senare, var väl en kort stegring!!
men skrev du att du blöder? vid
mens har mina äl test varit positiva.
använder su testet vid rätt
tidpunkt:
man brukar ha äl ca 14 dagar innan mens.
Blödde innan det positiva, borde ju visat positivt hela tiden då om det vore så? För fick negativt dagarna innan och sen positivt och har blött hela tiden. Men tror inte blödningen var mens.
Blödde innan det positiva, borde ju visat positivt hela tiden då om det vore så? För fick negativt dagarna innan och sen positivt och har blött hela tiden. Men tror inte blödningen var mens.
Blöder inte längre, vet inte vad det kan ha varit
Men lär ju varit ägglossning känner jag, varför skulle det visat positivt annars? har bara hört att graviditet kan visas på ägglossningstest men inte mens, men vad vet jag för har aldrig varit med om något av det