• Svar på tråden Hjälp mig tyda mitt test
  • nathalie85

Bilden är av usel kvalite. ta en bild
    dät
    du zomar in och med neutral bakgrund.

• Anonym (m)
    Fundersam2222 skrev 2022-04-10 14:30:22 följande:
    Nu hoppas jag bilderna blev bättre, de e en svag svag ljusrosa linje
    Det ser positivt ut :). Jag skulle testa med digitalt om nån/några dagar. Då behöver du inte analysera streck.
  • Fundersam2222
    GråterHej! Nu tog jag ett nytt (för jag kan inte bärga mig ) o de va helt negativt? Hur kan de bli så 
  • nathalie85

Ja skulle säga positivt. Hur lönge till bim? Om du tog testet med morgonurin, och nu ett på dagen, och det är flera dagar kvar till mens kan det orsaka negativt kanske.

• Fundersam2222

Jag är på ÄL+ 11, jag har ingen regelbunden mens så har ingen anninh om när jag kan få mens, vet dock att jag hade ÄL för 11 dagar sedan då jag tog ett test, jag tog de första testet med kvälls urin o det som blev negativt med morgon urin, låter märkligt 

• Anonym (m)
    Fundersam2222 skrev 2022-04-10 15:12:34 följande:

Jag är på ÄL+ 11, jag har ingen regelbunden mens så har ingen anninh om när jag kan få mens, vet dock att jag hade ÄL för 11 dagar sedan då jag tog ett test, jag tog de första testet med kvälls urin o det som blev negativt med morgon urin, låter märkligt 

Då är det ju väldigt tidigt. Jag tog ett på ÄL+11 som blev negativt men det tog jag på dagen. Tog ett test på ÄL+12 på morgonen som blev positivt. Jag tog båda med digitala test för att slippa tyda streck, sånt där testa tidigt test.
  • Anonym (m)
    Fundersam2222 skrev 2022-04-10 14:59:13 följande:
    GråterHej! Nu tog jag ett nytt (för jag kan inte bärga mig ) o de va helt negativt? Hur kan de bli så 
    Om du är gravid så är hcg:t jätte lågt ibörjan. Om du bara väntar några dagar kommer det ha stigit. Vet att det är jobbigt. Jag har precis plussat men ska testa om några dagar igen eftersom det är vanligt med missfall såhär tidigt och jag vill bara att dagarna ska gå.
Svar på tråden Hjälp mig tyda mitt test