• Mamabearrr

Är han otrogen?

IDAG 00:09
    0

113
    Är han otrogen?

Hej jag har sedan två år varit tillsammans med min sambo... det första halvåret visade han stort sexuellt intresse för mig för att en dag bara inte ha någon lust längre .... Han säger att det är hans testosteron som har blivit  lågt men han har inte varit hos en läkare Utan säger att han känner det på sig. Han har efter det första halvåret aldrig knappt lust längre... Bara nån enstaka gång men det är bara på mitt intiativ men då suckar han eller säger han är trött etc... Vi har sex kanske en gång i veckan... Men alltid med detta suckande o som om det är jobbigt... Jag har försökt prata med honom att jag känner mig som han inte tycker jag är attraktiv frågat om det är nåt han vill jag ska göra kanske han tycker det är tråkigt I sängen etc men han hävdar att han visst är attraherad av mig och att han aldrig skulle riskera våran relation för one night stands... Han jobbar ute mycket sover på hotel på veckorna och vid ett flertal tillfällen kommer han hem med rivmärken på ryggen han hävdar så envist att han inte ser någon annan och säger att han har inte sexuell lust till någon att det verkligen inte har med mig att göra att han inte har lust.... Men jag känner mig ändå tveksam... Vad tror ni? 

• Svar på tråden Är han otrogen?
  • Anonym (Blomman)

Kanske var det nyhetens behag första halvåret. Är han borta mycket finns ju gott om tid att träffa andra.

Många som reser i jobbet har andra partners. Bara spekulationer. Men vill han inte ligga med dig kanske det är dags att se om relationen är värd att fortsätta.

Är ju varningsflagga med hastig förändring.

• Mamabearrr

Ja jag får nog bara bestämma mig verkligen för vad jag ska göra åt mitt liv... Jag vet att jag aldrig kommer må bra i en sexlös relation... För mig är det en av stommarna i ett förhållande.. Utan sex blir det väl vänskap? Det finns andra aspekter av förhållandet som inte är bra också och helt ärligt så mår jag överlag inte bra i denna relation.. Så jag vet att jag borde lämna han men jag kan inte nåt stoppar mig... Håller mig fadtkjedjad kvar men jag vet inte vad... Mitt förnuft skriker lämna han men ändå kan jag inte.... 

Svar på tråden Är han otrogen?