• Killen123

Hjälp med misstanke om otrohet.

Hej skriver i denna tråd för jag känner att jag behöver hjälp med att rensa mina tankar och få lite input av personer som stått på båda sidor om misstänkt otrohet för att få hjälp med om magkänslan är rätt eller fel.

Är du kvinna som haft längre affär bakom ryggen på din sambo eller kille som levt en längre tid med kvinna som visat sig ha något på sidan om så får ni gärna PMa mig så ska jag dela min story med er och sedan får ni gärna ge mig tipps och erfarenheter ifrån eran egen erfarenhet baserat på det jag berättar.

Tack på förhand.

• Svar på tråden Hjälp med misstanke om otrohet.
  • Anonym (B)

Jag misstänker att de flesta här skulle föredra inlägg i tråden isf PM. Anonymt dessutom, för oss som vill.

• wolf666

Min fru har haft flera affärer med män. I början kunde jag inte acceptera det, men har lärt mig leva med det.

• Killen123

Kan medela att det även får bra att kontakta mig via PM och fortsätta diskutionen där ifall ni tror ni kan hjälpa mig i ämnet.

• Anonym (FYI)
    Killen123 skrev 2022-04-06 15:43:54 följande:

Kan medela att det även får bra att kontakta mig via PM och fortsätta diskutionen där ifall ni tror ni kan hjälpa mig i ämnet.

Varför?
  • Anonym (A)
    Varför
  • Anonym (Varit med om båda)

Inte en chans att jag röjer vem jag är om jag ska berätta mina erfarenheter.

• Killen123

Jag ny på familjeliv varför skulle du röja vem du är, jag tog upp PM alternativet eftersom det kanske är ett ämne som visa drar sig för att dela med om offentligt.

• Anonym (jaha)

Varför vi du inte ta det i tråden?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-07 16:20:04 följande:
    Varför vi du inte ta det i tråden?
    Varför vill du inte ta det i tråden... ska det stå
  • Anonym (B)
    Killen123 skrev 2022-04-06 20:12:28 följande:

Jag ny på familjeliv varför skulle du röja vem du är, jag tog upp PM alternativet eftersom det kanske är ett ämne som visa drar sig för att dela med om offentligt.

Du ser vem som skickar PM, det går inte att göra anonymt. Däremot kan man svara i tråden anonymt.

• Svennebanan75
    wolf666 skrev 2022-04-06 14:49:04 följande:

Min fru har haft flera affärer med män. I början kunde jag inte acceptera det, men har lärt mig leva med det.

Vad härligt att du kunnat finna en ro för dig i detta. Jag som älskar kvinnor som har flera män och tycker de är de vackraste som finns tycker din fru låter underbar. Var stolt över henne!
  • Anonym (Eh)

Du lär få mer svar här då man kan vara anonym i trådar men inte PM. 

• Anonym (FYI)
    Killen123 skrev 2022-04-06 20:12:28 följande:

Inte i detta forumet! Haha har du inte läst och fattat något?
Svar på tråden Hjälp med misstanke om otrohet.