Gravid eller inte?
Jag säger att det är ett sträck, min kille säger att nej det är det inte. Jag säger att om några dagar så kommer han se otroligt dum ut när sträcket kommer att vara starkare och det visar ett tydligt positivt! Han sa "Inte ens internet skulle hålla med dig" då sa jag "Ja då frågar väll jag dem på familjeliv då!"
Så nu är vi här och vi har bestämt att han också ska ta ett graviditetstest så att han kan jämföra dem två så han kan se att ett negativt test inte ser ut som bilden jag lägger upp här. Han påstår att sträcket är så svagt att det inte är positivt utan snarare handlar om att det ska vara ett sträck där och att det råkat blivit färgat. Jag säger att det handlar om HCG nivåerna och att jag tog ett test lite för tidigt, därav det svaga sträcket.
Jag tog 2 test igår och det var samma sak där med sträcket, nu är det en aning starkare idag när jag kollar på bilderna. Så det är inte bara ett test utan 3 totala har visat samma sak, så fel på testet är det inte! Jag har använt samma test i 4 månader och dem har INTE sett ut såhär när det varit negativt!
Så nu till era åsikter! Jag ska ta ett test om några dagar och till och se om det blivit starkare, sedan ev köpa ett test där det står "Gravid" om det är positivt. . Jag har missat min mens med 2 dagar, men den är en aning oregelbunden så vet inte exakt när jag skulle haft ägglossning. Syns lite sämre på bilden, tydligare irl min kamera är inte så bra, men det är svagt färgat