DÖM MIG INTE SNÄLLA
ok vi börjar från början. jag var 17 år gammal träffade mitt livs kärlek som behandla mig som en prinssesa och fan va bra vi hade. Han hade massor med privata huvudvärk och skulle flytta utomlands för plugga också. så han gjorde slut med mig?
Två år gick och jag gifte mig med en kille från en annan stad 6 timmar bort, flyttade dit och fick två barn. Han behandlar mig skit, han hotar mig, skriker på mig, får inget kärlen, inget respekt INGENTING !!!!! jag vill lämna honom men känner att jag inte vågar pga ekonomiska skäl men även för mina barns skull
Jag har kontakt med mitt ex en gång i året och pratar lite så som vänner bara. MEN FAN jag älskar han så mycket mår så bra av honom. jag vill vänta på honom, kan vänta på honom 10 år också. han har aldrig nämnt mina barn eller min man. jag tror inte att han vill ha någon med barn. Men jag känner att jag kan vänta hela mitt liv på honom tills den dagen han säger till mig ?låt oss bli tillsammans. ?
jag vill inte förstöra mina barns liv för en kille som kanske inte ens vill ha mig. jag vill att han offrar något jag vill att han flyttar hit, jag vill att han gör något som bara ger mig bevis att han kanske vill ha mig så som jag vill. han har aldrig nämnt något bara att han mår bra av prata med mig