Fått stillat sin binyfikenhet?
Hej!
Någon mer där ute som är binyfiken och har varit sugen på att testa under en period, men inte kunnat slå bort tankarna och lusten? Ni som har tagit steget till att testa, hur har era upplevelser varit?
Hej!
Någon mer där ute som är binyfiken och har varit sugen på att testa under en period, men inte kunnat slå bort tankarna och lusten? Ni som har tagit steget till att testa, hur har era upplevelser varit?
Jag började fantisera när jag var 25 men dröjde tills jag var 31 innan jag vågade. Hade dragit mig ur några träffar innan dess.
Det var spännande och nervöst, men kändes ändå naturligt. Jag tände på det, men hade blandade känslor efter. Fattade inte att jag gjort det, och det skulle inte hända igen.
Men jag kunde inte sluta fantisera och 3 år senare så träffade jag 2 andra män. Och nåt år senare senare en annan man. Det var sista gången.
Jag kan tänka mig at träffa en man igen, men då ska det kännas rätt. Jag var inte attraherad av männen jag träffade, och det var blinddates, engångsmöten.
Tankar har väl funnits men inte så starka att de gått till handling. Nu vet jag inte om det klassas som b-nyfiken om man funderat på att suga kuk eller bli påsatt men så fort det dyker upp ett mansansikte i drömmen så försvinner den känslan. Kanske om personen dolde sitt ansikte bakom en mask och avidentifierades så skulle det vara möjligt.
Inte sällan kommer dessa tankar samtidigt som fantasier om en trekant med min sambo. Att vi delar på mannen och att jag kanske suger av honom innan han knullar min tjej eller att jag slickar henne och han knullar mig bakifrån samtidigt.
Jag träffade en man för tjugo år sedan för att runka och suga varandra. Han fick stånd men inte jag. Jag runkade honom och sen träffades vi inte någon mer gång.
Jag hade inget mot detta men insåg att föredrar kvinnor.
Jag försökte ha en relation med en transsexuell. Jag gillade henne jättemycket (tror faktiskt jag var kär), och var attraherad av henne, en del sexuella grejer gick bra, men varje gång jag såg eller kände hennes stånd dog mitt och all sexlust försvann. Nån slags homofobi jag inte visste att jag hade som drog igång.
Så ser mig som straight fast lite smågay kanske. Kan inte kalla mig bi då jag aldrig känt någon sexuell dragning till en man eller någon annan transsexuell varken före eller efter henne.
Hade stor ångest länge (bögskräck) men jag ville bli påsatt. Slutligen träffade jag en ful kille i en tvättstuga under väldigt dåliga omständigheter och kände ingen njutning.
Men jag lät han använda mej i en snabbis så att han kom.
Trots att det var dåligt var jag väldigt glad eftersom det gick bra, inga problem, jag blev inte bög och därmed försvann ångesten dramatiken. Därmed blev jag öppen, redo o modig för att andra som kunde börja göra det skönt för mej och uppfylla mina kinks.
Samma fåniga dramatik kände jag när jag skulle lära mej suga.
Träffade en lite äldre homo man som tog kontakt med mig genom bc
hade varit nyfiken på att suga
blev ett engångs möte men provar gärna igen
är 55 år