• Emmea

    Någon som planerar för en liten 3:a

    Hej finns de fler här som planerar för en liten trea hade varit så roligt att följas åt. Jag har nyss tagit ut min hormonspiral och vi kommer börja försöka direkt. Jag är 30 år gammal och min sambo 32 vi har två pojkar sen innan som är födda april 2018 och februari 2020. 


    Hoppas där är någon som vill hänga med mig här Hjärta

  • Svar på tråden Någon som planerar för en liten 3:a
  • medioker
    sötmummy skrev 2022-08-08 21:37:39 följande:
    Oo spännande. Med första sonen tog de på andra försöket o andra sonen så var de första försöket. O nu e det 3e isf
     Åå stort lycka till 
    Tack!! Uppdatera gärna hur det går sen med testet 
  • sötmummy
    medioker skrev 2022-08-08 21:58:49 följande:
    Tack!! Uppdatera gärna hur det går sen med testet 
    Ska uppdatera så fort ja vet. Min kompis tror ja e gravid . Medans ja nojjar för minsta lilla molvärk
     Men ja uppdaterar
  • sötmummy
    medioker skrev 2022-08-09 22:39:05 följande:
    Åh men stort GRATTIS!!! Hur känns det??
    Ja kan inte riktigt ta in det. Då de är bara de som mäter 10 ml som gett gravidresultat. Tog nytt test imorse o även 10 ml testen blivit starkare
    Bm mottagningen ska ringa mig vid 10. Så får se vad som händer nu. Nån som vet vilken dag när hcg höjer sig tillräckligt mkt för ge utslag på gravid o veckoindikator? Har Bim imorn  
  • medioker
    sötmummy skrev 2022-08-10 09:44:33 följande:
    Ja kan inte riktigt ta in det. Då de är bara de som mäter 10 ml som gett gravidresultat. Tog nytt test imorse o även 10 ml testen blivit starkare
    Bm mottagningen ska ringa mig vid 10. Så får se vad som händer nu. Nån som vet vilken dag när hcg höjer sig tillräckligt mkt för ge utslag på gravid o veckoindikator? Har Bim imorn  
    jag har tagit digitala innan BIM och fått positivt så testa! 
  • sötmummy
    medioker skrev 2022-08-10 10:16:15 följande:
    jag har tagit digitala innan BIM och fått positivt så testa! 
  • sötmummy
    medioker skrev 2022-08-25 06:42:15 följande:

    Hur går det för alla? Skäms


    Jo yrsel o illamående. Trötthet. Hur går det själv?
  • medioker
    sötmummy skrev 2022-08-25 08:35:41 följande:
    Jo yrsel o illamående. Trötthet. Hur går det själv?
    Har BIM om 2-3 dagar. Fick spökstreck på RFSU i onsdags, testade ganska så negativt med Clearblues vanliga idag..så jobbigt att man bara inte kan hålla sig till BIM eller mens, haha. Får se..tycker jag haft lite symtom men lätt att inbilla sig med. 

  • sötmummy
    medioker skrev 2022-08-26 22:15:47 följande:
    Har BIM om 2-3 dagar. Fick spökstreck på RFSU i onsdags, testade ganska så negativt med Clearblues vanliga idag..så jobbigt att man bara inte kan hålla sig till BIM eller mens, haha. Får se..tycker jag haft lite symtom men lätt att inbilla sig med. 
    Tkr mina linjeögon ser nåt svagt. Har du testat de känsliga digitala som mäter 10 ml ist? De gav mig svar på 11 o 12 dpo. 
  • medioker
    sötmummy skrev 2022-09-01 08:02:43 följande:
    Tkr mina linjeögon ser nåt svagt. Har du testat de känsliga digitala som mäter 10 ml ist? De gav mig svar på 11 o 12 dpo. 
    Mensen kom i tisdags så laddar om för försök 2!
  • sötmummy
    medioker skrev 2022-09-01 09:30:49 följande:
    Mensen kom i tisdags så laddar om för försök 2!
    Ah synd. Ja ladda om försök 2. Lycka till
Svar på tråden Någon som planerar för en liten 3:a