• Anonym (Beach2022)

Vad ska killar träna inför beach 2022?

Ni som gillar killar: Vilken är muskelgrupp är viktigast för att få era sucknande blickar på stranden i sommar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad ska killar träna inför beach 2022?
  • Anonym (Mman)

Förhoppningsvis menar du suktande och förhoppningsvis vill inte tjejerna träffa en okunnig idiot som endast tränar en muskelgrupp...

• Anonym (Sanna)

Alltid snyggt med en vältränad kropp.
    Ryan Kwanten mums! ;)

• Anonym (Jossan)

Ha ha!!
    Det är inte bara EN muskelgrupp som ska tränas. HELA kroppen ska tränas.  Skrattar alltid lika hårt åt killar som glömt träna benen vilket är rätt vanligt bland strandraggare. 

• Anonym (Strandraggaren)
    Anonym (Jossan) skrev 2022-03-22 09:45:32 följande:

Ha ha!!
    Det är inte bara EN muskelgrupp som ska tränas. HELA kroppen ska tränas.  Skrattar alltid lika hårt åt killar som glömt träna benen vilket är rätt vanligt bland strandraggare. 

Nu blev jag kränkt som man och strandraggare. Tänk om jag skrev dessa rader om kvinnors kroppar här :p haha, det är inte bara en muskelgrupp som ska tränas. HELA kroppen ska tränas. Skrattar alltid åt tjejer som tränat mage men som glömt röven och låren, vilket är rätt vanligt bland dessa brudar.

Nu går jag och tränar mina ben!
  • Anonym (Beach2022)
    Anonym (Strandraggaren) skrev 2022-03-22 09:59:39 följande:
    Nu blev jag kränkt som man och strandraggare. Tänk om jag skrev dessa rader om kvinnors kroppar här :p haha, det är inte bara en muskelgrupp som ska tränas. HELA kroppen ska tränas. Skrattar alltid åt tjejer som tränat mage men som glömt röven och låren, vilket är rätt vanligt bland dessa brudar.

Nu går jag och tränar mina ben!
    Jag tycker det är rätt vanligt bland båda könen. För tjejer är det mage eller röv och för killar brukar det vara överarmar. Frågan är mest ställd för att se om det är rätt prio. Det går ju vara tränad överlag men ha något större fokus på en viss kroppsdel.
  • Anonym (Strandraggaren)
    Anonym (Beach2022) skrev 2022-03-22 18:53:41 följande:
    Jag tycker det är rätt vanligt bland båda könen. För tjejer är det mage eller röv och för killar brukar det vara överarmar. Frågan är mest ställd för att se om det är rätt prio. Det går ju vara tränad överlag men ha något större fokus på en viss kroppsdel.
    Jag larvar lite bara, jag vet att det handlar om symmetri. Det är såklart snyggast om man har helheten.
  • Anonym (Qvinna)
    Anonym (Sanna) skrev 2022-03-22 07:43:12 följande:

Alltid snyggt med en vältränad kropp.
    Ryan Kwanten mums! ;)

neeeej för en gullegullpojk, alldeles för sockersöt! Brock O?hurn eller Kevin creekman däremot får ju blodet att brinna i ådrorna! 

• Studentpappa

Ölmagen! 

Ordineras tre kortburk per dag tills en härlig rondör uppnåtts!

Ride it like you stole it
Svar på tråden Vad ska killar träna inför beach 2022?