• MiMi123

Trådiga flytningar

Hej! Nu har jag haft trådiga flytningar i två veckor. Började för 2,5 vecka sedan med vattniga flytningar som övergick till äggvita som alltid vid ÄL. Efter ÄL blev det lite torrare någon dag sen återkom dessa trådiga genomskinliga flytningar, dessa har varit blandat med vita tunna krämiga flytningar och några tillfällen har det bara varit trådiga flytningar som varit lite grumliga i färgen. Endast haft trådiga flytningar kring ÄL innan. Vad kan det här bero på? (BIM 19/3). det kliar inte, luktar inget konstigt heller. 

• Svar på tråden Trådiga flytningar
  • MiMi123

Dag 27 i cykeln och fortfarande trådiga flytningar ?!
    finns det fler anledningar till detta mer än ägglossning eller graviditet? Ingen känsla av att jag är gravid 
  • Cinapuffen
    MiMi123 skrev 2022-03-15 12:48:37 följande:
    //

Dag 27 i cykeln och fortfarande trådiga flytningar ?!
    finns det fler anledningar till detta mer än ägglossning eller graviditet? Ingen känsla av att jag är gravid 
    Sådana flytningar som du beskriver hade jag oxå efter ÄL och jag är gravid. Flört Du kanske skulle ta ett testa tidigt gravtest. Drömmer
  • MiMi123
    Cinapuffen skrev 2022-03-15 13:41:51 följande:
    Sådana flytningar som du beskriver hade jag oxå efter ÄL och jag är gravid. Flört Du kanske skulle ta ett testa tidigt gravtest. Drömmer
    Hoppas verkligen! Men skulle bli så besviken om det blev negativt igen så jag vågar inte testa förrens jag passerat BIM ???? tog ett i söndags, ett vanligt som blev negativt. tänker att det var för tidigt men ändå blev jag besviken och tänkte att nä då är jag nog inte gravid
  • MiMi123

En annan konstig sak som hände var igår när jag färgade mitt hår så började hårfärgen rinna som vatten. Aldrig hänt mig förut och kan inte hitta någonstans vad det beror på. Det slog mig att om jag var gravid och det kunde bli så om färgen blev påverkad av hormoner? 

• MiMi123

Tog ett nytt test imorse som var negativt så gravid är jag nog inte då

Svar på tråden Trådiga flytningar