• Shoshi

ivf ruvardag 6 plus?

hej, behöver lite råd, gar fått tillbaka en blastocyst FET idag är de ruvardag 6 plussade svagt på en vanlig testicka men neg på CB digital dock mitt på dagen ttestade jag CB så hade hunnit dricka en del försöker få med testet vad tycker ni? behöver verkligen hjälp!! Gråter

• Svar på tråden ivf ruvardag 6 plus?
  • Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 20:51:39 följande:
    okeej.. haha jag är så dålig på detta det jag vet är att jag fick ägglossnings sprutan 21a feb och FEt återföring 28e .. men då stämmer din räkning så hållet tummarna tack så mucket
    Man tar sprutan 2 dygn före vad som räknas som äl-dagen. Vid ostimulerat FET brukar man göra VUL för att ha koll. Jag har gjort många stimulerade FET och tagit äl-spruta, men inte haft äl utan bara insättning. Vid FET räknar man oavsett bakåt antal dagar embryot är odlat. Jag har f.ö två blastocyst-barn. Glad Håll oss uppdaterade nu om några dagar. Det ser som sagt lovande ut. Drömmer
  • Shoshi

jo men dem höll koll jag gjorde VUL och då tyckte dem att det såg bra ut och sammadag på kvällen skulle jag ta sprutan.
    jag har också två blasto-barn en 7åring och en 4 åring Skrattande det här blir 3e 

ska absolut meddela om det blir starkare! känner mig gravid så vi hoppas verkligen att det håller SkrattandeSkrattande

• Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 21:45:04 följande:
    jo men dem höll koll jag gjorde VUL och då tyckte dem att det såg bra ut och sammadag på kvällen skulle jag ta sprutan.
    jag har också två blasto-barn en 7åring och en 4 åring Skrattande det här blir 3e 

ska absolut meddela om det blir starkare! känner mig gravid så vi hoppas verkligen att det håller SkrattandeSkrattande
    Mina är 5 och 3,5. Glad  
  • Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-06 22:09:47 följande:
    gud vad roligt Glad
    Jovars, men lite väl fullt ös allt som oftast.  
  • Shoshi

jag fattar ingenting idag visade teatet negativt på
    morgonen! blir galenGråterGråter

• Tino
    Shoshi skrev 2022-03-07 10:23:21 följande:

jag fattar ingenting idag visade teatet negativt på
    morgonen! blir galenGråterGråter

Det är tidigt än. Testa igen om några dagar. Det kan även vara ett mycket tidigt missfall. Så tidiga missfall räknas inte som missfall utan kan bero på att embryot av någon anledning försöker fästs men inte lyckas. Oftast betor det på fel hos embryot som gör att den inte kan bli en livsduglig graviditet. Jag har haft en sådan efter en frysinsättning. Då fick jag svaga positiva test innan testdagen men negativt på testdagen. Ett positivt test kan också beror på stt man fått äggmognadsspruta, osäker om och i så fall när du fått en sådan. 
  • Shoshi

jo men jag fick postivt igår och så nu negativt bara den grejjen gör mig galen.. 
    men men får invänta mensen baraGråter
    ägglossnings sprutan tog jag 21a feb så den borde ha gått ut från kroppen då jag testade neg fredag lördag postiv igår..
    har en balsto kvar i frysen

• Jag är bara jag

Så tidigt kan skillnaden i hcg vara så hårfin att det kan visa negativt bara för att man kissat för mycket eller druckit för mycket. Ge inte upp än du. Vänta 2 dagar till med nästa test.

• Shoshi

jo det är ju för tidigt! men testade med morgon urin men hade druckit ganska mycket innan jag skulle lägga mig 

• Shoshi

hopplöst.. testat negativt med clear blue idag Gråter ruvardag 9 BIM idag

• Shoshi

ohh du ger mig hopp! idag skulle jag haft min mens och brukar inte vara en dag försent ! men strecket är såå tunt nästan som ett hårstrå blir orolig för det

• Jag är bara jag
    Shoshi skrev 2022-03-09 14:24:17 följande:
    ohh du ger mig hopp! idag skulle jag haft min mens och brukar inte vara en dag försent ! men strecket är såå tunt nästan som ett hårstrå blir orolig för det
    Hopp ska man ha tills mensen kommer. Eller inte kommer!
Svar på tråden ivf ruvardag 6 plus?