• Svar på tråden Vad ser ni?
  • Marie7

Ser ett svagt, svagt streck. Skulle vänta några dagar till.

• Gusasa

Positivt, helt klart. Skulle ta om om någon dag om du vill vara hundra säker. 

• LisaS1990

Det är tyvärr så att jag senare började blöda och sen försvann alla graviditetssymtom och jag visar inte längre positivt. Men kan ett missfall verkligen gå så fort så att det samma dag man börjar blöda inte längre visar positivt? Nu undrar jag om jag ens varit gravid. Fick jätteont i ryggen först och sen började jag blöda. Nu mår jag illa och ha ont i magen. 

• MariaNathalie
    LisaS1990 skrev 2022-02-26 21:18:20 följande:

Det är tyvärr så att jag senare började blöda och sen försvann alla graviditetssymtom och jag visar inte längre positivt. Men kan ett missfall verkligen gå så fort så att det samma dag man börjar blöda inte längre visar positivt? Nu undrar jag om jag ens varit gravid. Fick jätteont i ryggen först och sen började jag blöda. Nu mår jag illa och ha ont i magen. 

Oj beklagar verkligen. 
    När jag fick mitt mf så fick jag dagen innan jätte ont i ryggen och började blöda dagen efter. Och gravtestet visade inget Senare på kvällen.
    När det är svagt på testet så går hcg nivån ner fort vid mf. Spec tidigt i graviditeten. 
    När har/hade du bim?

stor kram 

• LisaS1990

Det var 19 februari. Testade mig då och det var ett svagt streck, dagen efter starkare och sen testade jag mig igår när jag började blöda. Men min kille sa att mensen kanske bara var försenad, testet visade ju så svagt streck. Men jag kände verkligen att nåt var annorlunda i min kropp så nu ville jag bara höra vad andra har att tänka om detta. 

Svar på tråden Vad ser ni?