Vad menar han
Min fd man lämnade mig och vi har inga barn...
Sättet han lämnade mig var känslokallt och elakt..
6 månader skrev jag några sms böna bad, ja ni vet hur det blir när saknaden kickar in och ensamheten men jag älskar honom otroligt mycket. Än till idag, han e medveten om allt jag känner... Jag har blottar ut mig med allt vax jag känner tänker och önskar...Inget svar ifrån honom
Nu fram till saken
Plötsligt svarade han, iskallt utan känslor utan enbart avvisning från sin sida men på samma gång vilseleder mig med ordet, jag vill leva med dig, men det funkar inte pga våra olika väldsbilder...
Han e iskall och jag e tvärtom.
Jag går på känslor och han e empatilös. Tänk er raka motsatsen till varandra... Han vill leva med mig men inte ha mig...
Han tar kontakt med mig en gång i månaden när han känner för det, antar jag ska vara en hund och svara...
Han leker med mig genom att höra av sig upprepar samma snack som inte leder någonstans...
Han sagt o varit tydlig han tror ej på oss, vågar ej chansa, tvekar och ej uttrycker ord som saknar älskar dig bla bla bla snacket en person förväntar sig, speciellt när han skilt sig och vill ha kontakt...
Jag varit rak tydlig vill eh ha kontakt känner mig uttnyttjad av att d spelar på mina känslor och du e oseriös. Vill d ha mig åk ner träffa mig, vill in3ha meningslösa samtal... Valt att ignorera totalt efter detta, det har fan pågått 1 år via sms 1 gång i månaden och försvinner som ett spöke.
Vi pratar om en äldre man, med dessa fasoner...
Såå nu mejlade han och skrev bara jag e tveksam för mina bekymmer att vi kmr hamna i sa2drama, vill att vi hittar lösning.... Hser ej sina brister utan detta e ensidigt Alltså aldrig kan han ändra på sig elr erkänna sina brister...
Sedan skrev han ordet
Jag tänker varje dag pä dig och kan inte glömma dig....
Alltså vad menar han... Vrf skriver han såhär, plötsligt e han desperat elr vad. Han vill ej le3med mig BÖNAT bett han ignorerat totalt och nu detta...
Mår illa när jag blir hhärnknullad