Vilken gravid vecka?
Vilken gravid vecka gick ni ut med att ni invänta barn till er familj, vänner samt samtliga?
Vilken gravid vecka gick ni ut med att ni invänta barn till er familj, vänner samt samtliga?
Familjen v.8, vänner v.13 och offentligt v.20. Efter att vi gjort ultraljud i de veckorna :)
Föräldrar och bästa vän i v 6, pga tidigare missfall ville jag ha stöd om det skulle hända igen.
Syskon med familjer v 9, vi träffades vid jul och jag mådde skit så kändes enklast att berätta.
Övrig släkt och vänner v 13 efter första ultraljudet.
Första: Min mamma och syster i v 6. Resten fick veta när det blev ma i v.13.
Andra: Min mamma, syster och bästa vän i v 7. Resten av familjen, sambons familj, nära vänner efter kub. Offentligt efter RUL
Tredje: Samma som ovan.
Fjärde: Min mamma och syster i v 6. Övriga efter kub. Gick aldrig ut med det på sociala medier förens han var född.
Femte: Samma som ovan, dock ej född ännu, bf idag <3
Första: v8 till familj och offentligt efter KUB.
Andra: många som vet redan, är nu i v10, eftersom jag mått extremt illa..
Den närmaste släkten från dagen jag plussade till 3 dagar efter så 4+2-4+5 ca.
Chefen v. 7/8 hade tungt jobb.
Övriga i släkten inom närmaste månaderna.
Offentligt på fb 2 veckor efter dottern var född.
Min familj: vecka 7/8, det var inte planerat utan fick en rak fråga från min mamma som jag inte kunde ducka på.
Min arbetsgivare: vecka 9/10, jag mådde dåligt och ville förklara varför jag skulle flexa mer än vanligt.
Sambons familj: vecka 13/14, det var första gången vi träffade dem efter vi plussat.
Officiellt: vecka 16, det kändes mysigt att offentliggöra det omkring jul.