Vägskäl med oklara slutdestination

En lång historia kort är att jag varit i en relation i ett år med en tjej. Vi har det väldigt bra ihop upplever i alla fall jag och jag får inga andra signaler På motsatsen.
En dag så skulle jag köpa några produkter från Body Shop och överraska min flickvän och jag lånade hennes dator medans hon va och handlade eller liknande. När jag då skall skriva in adressen så kommer en annan adress upp i sökfältet och det är Bodycontact. Jag klickar på sidan och inser då att hon har ett konto där. För några år sen så var jag också medlem där så jag vet ju vad sidan handlar om men ser då att jag kan logga in och ser att hon drygt en månad tidigare varit inne där.
många tankar har ju flugit i mitt huvud sen dess helt klart men jag har ännu inte konfronterat henne för jag nog delvis är rädd för vad det skall leda till då mitt dilemma på något sätt är att detta kanske va en engångsgrej (jag har ett eget konto där som jag kan logga in och se om hon varit aktiv men de har hon inte sen tidig dec). Jag gillar verkligen denna varelse men känner mig sjukth lurad. Nu vet jag ju inte om hon gjort något med någon där men hur hade ni hanterat det? jag tror någonstans man kan göra misstag men känner mig osäkert på vad min konfrontation skall leda till. ????
vad tycker ni? Svar som dumpa henne rakt av kanske låter rimligt men de kommer jag inte göra men jag måste konfrontera på något sätt för nu ingår det mer eller mindre i min dagliga rutin att kolla om hon varit inloggade och de är ju ohållbart.