• Elin1051

    Tempkurva

    Hej. Jag har nyss börjat temps och tänkte fråga ni som vet. Ser kurvan okej ut eller ser det konstigt ut på något sätt? 


  • Svar på tråden Tempkurva
  • Anonym (Temp)

    har lite svårt att läsa av just denna grafen då jag själv använder mig av natrual cycles och vet inte vart i cykeln du är men det känns som att din temperatur går upp och ner väldigt mycket? 

  • Anonym (Temp)

    Nu har du ju dock inte tempat så länge så svårt att säga 

  • Elin1051
    Anonym (Temp) skrev 2022-02-08 18:39:28 följande:

    har lite svårt att läsa av just denna grafen då jag själv använder mig av natrual cycles och vet inte vart i cykeln du är men det känns som att din temperatur går upp och ner väldigt mycket? 


    Den menar att ägglossningen var där röda strecken möts, i torsdags alltså. Tempen har varit allt mellan 35,55 till 36,80 som synes.
  • Elin1051

    Så min temp gjorde en dipp (35,55) dagen innan ägglossning för att sen stiga till högst hittills (36,80) men bara för en dag, nu några dagar efter äl har den legat på 36 i två dagar.

  • Anonym (Temp)
    Elin1051 skrev 2022-02-08 21:32:41 följande:

    Så min temp gjorde en dipp (35,55) dagen innan ägglossning för att sen stiga till högst hittills (36,80) men bara för en dag, nu några dagar efter äl har den legat på 36 i två dagar.


    Hmm okej, så här såg min ut 
  • ttcjuliaa

    Tycker också det hoppar för mycket. Mäter du samma tid varje dag? Såhär har min sett ut på ett ungefär senaste månaderna. 

Svar på tråden Tempkurva