Måste lämna
Hej på er,
Jag vet att jag måste bestämma själv vad jag ska göra, men det går inte. Jag önskar bara att någon talade om för mig vad jag ska göra.
Jag har varit med min kille, som även är min sambo, i 6 år. Jag fyller snart 26, han är 33. Vårt första år var lite tufft, vi var nog båda inte alls redo för ett förhållande, han träffade många många tjejer bakom min rygg och han sa att det var för att jag festade mycket (jag har aaaldrig varit otrogen men älskade att festa ch dricka på helger med mina tjejkompisar, jag var ju då 19 så för mig så var det inget konstigt men han var stark emot det).Han förklarade att han såg andra tjejer bakom min rygg för att jag var inte wife-material, så jag slutade dricka helt pga det.
Sen var han ändå otrogen och han förklarade det som att han tyckte jag spenderade för mycket tid med mina tjejkompisar och inte med honom, men faktum var att han inte gillade att umgås med mig äver huvud taget, och han sa alltid "vi är ett par, inte kompisar" och så sa han alltid även "vi ses ju hela tiden hemma och är med varandra nästan 24/7 och jag orkar inte umgås med dig mer". Sen gillade han inte mina tjejkompisar så ja..jag umgås inte med dom mer. Jag jobbar, kommer hem, sitter ensam, gråter, mår dåligt och jag vet inte om jag vågar lämna. Han har verkligen fått mig att tro att min familj och dåvarande vänner hatar mig och jag har väl nu insett det. Men varje gång jag gör slut så säger han att jag kommer förstöra hans liv och han säger att jag kommer åldra och bli en gammal kärring som ingen vill ha. Fattar ni hur sjukt detta är, fick även reda på att han haft sex med en tjej bara en månad sen, och jag sa att det är slut men då köpte han en diamantring till mig och jag "förlät" honom. Vad fan ska jag göra..det är även mer saker som jag inte ens orkar skriva om, då blir det för långt.