Sex med någon annan än sin partner?
Funderar eller fantiserar du ibland hur det skulle vara att ha sex med någon annan än din partner?
Funderar eller fantiserar du ibland hur det skulle vara att ha sex med någon annan än din partner?
Nej., tack.
Nej det gör jag faktiskt inte. Jag har väldigt specifika sexuella preferenser vad gäller sex (I klarspråk: Min man slickar mig i rumpan för att jag skall kunna få orgasm) hur skulle jag kunna lägga fram detta till någon annan?
Jag kan se snygga karlar tex. I tv-serier (tex Ragnar i Vikings) och fantisera litegrann, men Ragnar hade inte slickat mig i rumpan så det hade ändå inte blivit lika bra.
Menar du som i allvarliga funderingar på att göra slag i saken, eller som i fantasier som aldrig är tänkta att bli verklighet? Det förstnämnda, nej. Det sistnämnda, ja.
Det funderar jag mycket på men det är inte lätt att få till.
@(-)
Jag tänker rent allmänt, har tanken poppat upp utan att du kommer göra det eller ens nämn det för din partner. Hur skulle det vara, hur skulle det kännas osv.
Dagligen.
Jag har det inte men tjejen får ha sex med andra
Visst händer det ibland, men jag vet ju att det bara är fantasier och inget som jag funderar på att förverkliga.
Ja, fantasi är en underbar krydda i sexlivet. Har nästan alltid mer eller mindre rumsrena tankar när vi älskar som mest intensivt, om andra. Spänningen i det förbjudna/annorlunda får det att gå.
Japp?. Fast så ligger vi med andra också.