• Elin1051

Ägglossningstest

Hej! Jag har nu testat 2ggr/dag med ältest sedan dag 9, jag är nu på dag 13.
    alla tester har visat starkt, inte lika starkt men ändå starkt så har hela tiden tänkt att snart kommer det positiva men alla tester ser likadana ut, varför är alla tester starka, betyder det att något är på gång? Ända från dag 9 ändå.

• Svar på tråden Ägglossningstest
  • Jag är bara jag

Det där är ett klart negativt äl-test. Så kan de se ut menscykeln igenom. Strecken måste vara lika starka för att vara positivt.

• Elin1051
    Jag är bara jag skrev 2022-01-29 21:21:35 följande:

Det där är ett klart negativt äl-test. Så kan de se ut menscykeln igenom. Strecken måste vara lika starka för att vara positivt.

Det har jag koll på. 
    jag trodde dock att testen brukar vara svagare för att sen bli starkare när det närmar sig äl för att då bli lika starka men mina har sett ut såhär i flera dagar nu.
  • Jag är bara jag
    Elin1051 skrev 2022-01-29 22:14:14 följande:
    Det har jag koll på. 
    jag trodde dock att testen brukar vara svagare för att sen bli starkare när det närmar sig äl för att då bli lika starka men mina har sett ut såhär i flera dagar nu.
    Nej, så där kan de se ut jämt. Ibland kan man se en stegring, men då är strecket starkare. Fortsätt testa du så vänder det nog.
  • Anonym (Ägg)

Sådär ser mina ältest ut hela cykeln typ. Fortsätt testa så kommer det börja stegra och bli mkt starkare om du får lh-stegring

• Anonym (Funkadeinte)

Ägglossningstest gav aldrig utslag för mig men jag blev gravid ändå den månaden jag testade. 

Svar på tråden Ägglossningstest