Någon som har koll?
Hejsan! Tänkte höra om det är någon här som har lite mer koll än mig för jag får verkligen inte ihop det...
I början av januari fick jag missfall i vecka 7+4, och blödde i ca 9 dagar, ganska mycket och stora klumpar i mitten, som sedan blev mindre och sen försvann blödningen helt. En vecka efter det testade jag med CB ägglossningstest och fick blinkande gubbe, detta fortsatte sen i flera dagar. Under den här tiden testade jag mig också med ett gravtest för att försäkra mig om att jag inte har några graviditetshormoner kvar i kroppen och det var negativt. I lördags blev gubben på ÄL-testet fast, dvs maximal fertilitet. Både lördag och söndag hade jag lite rosa flytningar, vilket inte kändes så konstigt, men igår kväll övergick de till riktiga blödningar, typ som mens. Blöder även idag, även om det inte är riktigt lika rikligt som min mens, så är det ju en hel del. Så, vad är det som händer?! Kan man ha ägglossning och mens samtidigt? Visar CB-testen fel? Trodde verkligen att man kunde lita på dem...Försökt få tag på gyn eller BM idag men är ju helt omöjligt i den här himla pandemin...Någon här som har några kloka tankar eller som har varit med om något liknande?