• Nor113

Rfsu gravtest testa ofta

jag får så svaga streck på
    rfsu testa ofta så jag vet inte vad ja ska tro. 

ägglossningstesten ger starkare streck. 

jag har plussat med cb digital visar gravid 1-2, men har haft lite blod i flytningen på bim & bim+1 vet inte om de är därför rfsu inte funkar? 

tog nyss test igen cb visar fortfarande gravid 1-2 men rfsu svaga streck och skillnad på två gravtest ur samma paket. 

ska ja vänta en vecka ta ett nytt digitalt för att se om de fortfarande ökar eller om jag har ett nytt MA på g? 

• Svar på tråden Rfsu gravtest testa ofta
  • Nor113
    Nor113 skrev 2022-01-23 07:46:56 följande:
    Rfsu gravtest testa ofta

jag får så svaga streck på
    rfsu testa ofta så jag vet inte vad ja ska tro. 

ägglossningstesten ger starkare streck. 

jag har plussat med cb digital visar gravid 1-2, men har haft lite blod i flytningen på bim & bim+1 vet inte om de är därför rfsu inte funkar? 

tog nyss test igen cb visar fortfarande gravid 1-2 men rfsu svaga streck och skillnad på två gravtest ur samma paket. 

ska ja vänta en vecka ta ett nytt digitalt för att se om de fortfarande ökar eller om jag har ett nytt MA på g?  //

• svansmamman

Hur långt har det gått från BIM? Jag tänker hur många dagar det gått mellan första och sista testet. Personligen litar jag inte på RFSUs alls. Om jag var du skulle jag ta ett nytt cb digital med veckoindikator (med morgonurin) en vecka efter att du tog det förra. Om det ökat är förmodligen allt som det ska, om det står kvar på samma eller om det är negativt kan det vara tecken på att något är galet. 

Jag håller tummarna för att allt är som det ska och att det bara är RFSUs test som bökar! 

• Nor113
    svansmamman skrev 2022-01-23 10:00:17 följande:

Hur långt har det gått från BIM? Jag tänker hur många dagar det gått mellan första och sista testet. Personligen litar jag inte på RFSUs alls. Om jag var du skulle jag ta ett nytt cb digital med veckoindikator (med morgonurin) en vecka efter att du tog det förra. Om det ökat är förmodligen allt som det ska, om det står kvar på samma eller om det är negativt kan det vara tecken på att något är galet. 

Jag håller tummarna för att allt är som det ska och att det bara är RFSUs test som bökar! 

Tack för tips, de första tog jag i onsdags morse bim -1 och de sista tog jag i morse alltså bim+3
    jag ger de några dagar till och sen tar jag ännu ett cb digitalt så får vi helt enkelt se. 
Svar på tråden Rfsu gravtest testa ofta