Misstankar om graviditet men negativa tester
Hejsan!
Jo jag skulle vilja ha lite hjälp av er här inne för jag har känt under en längre tid att jag haft gravsymptom men alla tester jag har testat visar negativt eller ett jätte svagt + men sedan när jag testar några dagar senare så visar det samma svaga + eller negativt.
Redan i december 2020 hade jag en som jag tror var nidblödning för det kom blod i trosorna på eftermiddagen en dag och som dagen efter var helt borta
Sedan någon vecka efter kom det som en mens men som ändå hade ljus färg och inte några stora vad jag kan minnas klumpar i sig heller för den delen.
Sedan dess har jag känt av mer och mer att jag är extra trött och illamående som kommer och går, har även blivit mer snurrig/svimfärdig och vi ska inte prata om mina humörsvängningar och även på det har jag som molande mensvärk i stort sätt hela tiden.
Men det skumma är att jag får bara negativa tester.
Fick även nu i januari 2021 en sådan svag mens men som ändå inte varade lika länge som min mens brukar vara, även den var mer åt rosa hållet och hade små små klumpar då och då på tampongen som jag alltid använder nu mera.
Så ber nu om hjälp av er här inne ifall ni har några tips på vad jag kan göra eller om ni tror att det är så att jag kan vara gravid eller om det är kroppen som spökar med mig bara tack på förhand
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-22 21:23
Menade såklart december 2021 och nu januari 2022 haha