• tugidaq

Mensvärk utan mens?

Visste inte riktigt vilken kategori jag skulle sätta denna i, men tänkte gravid funkar då många kvinnor hänger här ;)

Jag brukar få min mens på cykeldag 26-28. Idag är jag på dag 32 och fortfarande inte ens en rosa flytning. Har haft mensvärk i 5 dagar som kommer och går men mensen börjar inte? Har gjort gravtest dag 27, 29 och så idag. Negativt. Så är inte gravid enligt testerna. Någon mer som haft så? När fick ni er mens?

• Svar på tråden Mensvärk utan mens?
  • Anonym (Japp)

Absolut, när jag var yngre hände detta ibland. Tids nog kom den och då var det mer smärta. Var t.o.m hos gynekolog som beskrev något om att det blev fel på hormoner ibland. Minns inte riktigt vad, men det försvann.

• tugidaq
    Anonym (Japp) skrev 2021-12-23 16:13:41 följande:

Absolut, när jag var yngre hände detta ibland. Tids nog kom den och då var det mer smärta. Var t.o.m hos gynekolog som beskrev något om att det blev fel på hormoner ibland. Minns inte riktigt vad, men det försvann.

Aldrig hänt mig förut så man blir ju fundersam xD (är 31år). Enda gången innan jag hade mensvärk utan att få mens så var jag gravid. Men nu visar det solklart negativt i alla fall ^^
Svar på tråden Mensvärk utan mens?