• Anonym (Undrar)

Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex?

Rösta och kommentera gärna

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex?
  • Anonym (Carinata)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-12-11 12:17:02 följande:

Han är över 60 och har aldrig gett en kvinna oralsex?

Jo det har han. Inte mig än bara.
  • Anonym (Jj)

Svarade ja. Har träffat EN som varit bra på det, de andra tror det räcker med att slafsa runt lite, då står jag hellre över.

• Anonym (Fåringetoralt)

Jag slickar fitta på min sambo för jag verkligen ÄLSKAR att slicka fitta.

Hon suger inte min kuk för hon tycker inte om det.

Jag saknar väldigt mycket att bli avsugen men vad ska jag göra kan ju inte tvinga henne.

Men det är tur att jag får slicka henne iaf för att jag älska det så mycket.

• Stefano82

Nej det skulle jag inte, vill gärna gå ner och slicka lite innan jag har sex dessutom så är en avsugning så skönt också.

• 1 Lola Montez

Nej, skulle heller aldrig vilja va kvar i en relation där oralsex inte var en naturlig del av samlivet. Älskar att bli slickad och men framförallt älskar jag avsugningar och bli ordentligt jäkla halsknullad.

• Hotelliggaren
    1 Lola Montez skrev 2021-12-12 13:25:46 följande:

Nej, skulle heller aldrig vilja va kvar i en relation där oralsex inte var en naturlig del av samlivet. Älskar att bli slickad och men framförallt älskar jag avsugningar och bli ordentligt jäkla halsknullad.

För helvete kvinna! Ska du ta död på oss? Flört
  • 1 Lola Montez
    Hotelliggaren skrev 2021-12-12 13:32:57 följande:

För helvete kvinna! Ska du ta död på oss? 

//

Ler. mmm, men bara liite död;)
  • Anonym (Kvinna 40+)

Jag hade klarat mig utan att få oralt även om det varit tråkigt att vara utan.

Men jag hade inte velat vara utan att ge oralsex, det är otroligt givande för mig.

• Anonym (Man 40 +)
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-12-12 16:31:40 följande:

Jag hade klarat mig utan att få oralt även om det varit tråkigt att vara utan.

Men jag hade inte velat vara utan att ge oralsex, det är otroligt givande för mig.

Så tycker jag med, jag hade nog kunnat vara utan att få oralsex men ibland får jag cravings och bara vill gå ner och slicka en härligt våt och skön fi**a.
  • Fartill3

Skulle nog klara mig utan dock skulle jag sakna den intima känslan och laddningen i själva handlingen. Finns nog inget som får mig att bli så hård som den när kontakten man får med kvinnokönet genom att ligga med huvudet mellan en kvinnas ben  

Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Anonym (Carinata)
    Limpo skrev 2021-12-11 12:00:55 följande:

En kvinna som dig att utvecklas med vore underbart.

Tackar! Kan gissa att vi har rätt lika inställning till intimitet. Att utforska och vara nyfiken men ändå trygg och säker.
  • Anonym (Slickepott)

Skulle nog som sagt klara mig bättre av att ge snarare än att få.
    Klarar mig långt på att få smaka på  .....mmmmmmmm

• Martina1970

Svarade Nej. För mig är oralsex, både att få, men framförallt att ge, en viktig del av ett aktivt sexliv, vilket är viktigt för mig när jag är i ett förhållande. (Även som singel oxå)

• Anonym (Arne)

Nej aldrig. Oralsex är ett måste här, jag blir riktigt kåt och slicka fitta, tur man har en fru som gillar det med.

• Limpo
    Anonym (Carinata) skrev 2021-12-12 21:10:59 följande:

Tackar! Kan gissa att vi har rätt lika inställning till intimitet. Att utforska och vara nyfiken men ändå trygg och säker.

Jag personligen tycker det är intimare och skönare med oralsex. Själva samlaget är skönt men oralsex är för mig mer kärlek.
  • Anonym (Jag)

Både ja och nej. Jag älskar att bli slickad och jag tycker om att ge oralsex. Men om allt annat skulle vara bra i förhållandet hade jag nog övervägt

Svar på tråden Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex?