• SweeneyToad

Har ni några tv-serie boxar? Om ja, hur många, och vilka?

Jag några stycken, dessa är: Desperate Housewives, One Tree Hill, Angel(en spin-off serie från Buffy the vampire slayer), och några säsonger från sjunde himlen. 

• Svar på tråden Har ni några tv-serie boxar? Om ja, hur många, och vilka?
  • awesomesauce

Jag har några med: Buffy, Förhäxad, Frasier, Alla älskar Raymond, How i met your mother, Big bang theory, Las vegas, Lois & Clark, Vänner, Gilmore girls och Sex and the city. 

Var ett tag sen jag skaffade någon ny nu. Tittar mest på streamat istället för DVD. 

• SweeneyToad
    awesomesauce skrev 2021-11-04 20:22:50 följande:
    Jag har några med: Buffy, Förhäxad, Frasier, Alla älskar Raymond, How i met your mother, Big bang theory, Las vegas, Lois & Clark, Vänner, Gilmore girls och Sex and the city. 

Var ett tag sen jag skaffade någon ny nu. Tittar mest på streamat istället för DVD. 
    Åh, How I met your mother, Buffy, Big bang theory, Gilmore girls, och sex and the city vill jag också ha.

Och Gossip girl, och pretty little liars, och mcleods döttrar, och skins, och cityakuten, och....

Ja du hör ju. :) Jag vill ha en massa serier, frågan är bara hur jag ska ha tid med alla? 
  • Friger
    SweeneyToad skrev 2021-11-04 20:26:14 följande:
    Åh, How I met your mother, Buffy, Big bang theory, Gilmore girls, och sex and the city vill jag också ha.

Och Gossip girl, och pretty little liars, och mcleods döttrar, och skins, och cityakuten, och....

Ja du hör ju. :) Jag vill ha en massa serier, frågan är bara hur jag ska ha tid med alla? 
    Minns när första avsnittet av "Big Bang Theory" kom ut. Jag blev så besviken. Trodde det var ett vetenskapsprogram. Kanske till och med en serie om ett intressant ämne. Tänk vad fel jag hade.

Lite on topic. En serie. Start Trek TNG. Men numera äger jag ingen dvd-spelare.
  • SweeneyToad
    Friger skrev 2021-11-04 20:43:53 följande:
    Minns när första avsnittet av "Big Bang Theory" kom ut. Jag blev så besviken. Trodde det var ett vetenskapsprogram. Kanske till och med en serie om ett intressant ämne. Tänk vad fel jag hade.

Lite on topic. En serie. Start Trek TNG. Men numera äger jag ingen dvd-spelare.
    Äger inte heller en dvd-spelare, jag använder en xbox-konsol(den äldsta x-box konsolen), för att spela filmer. 
  • Aniiee

Ett par. Buffy, Angel, 24, Scrubs, Silly Symphonies, Xena Warrior Princess.... House .... Tror det kan vara någon mer. Nägra julkalendrar också, som Pelle Svanslös och Håll huvet kallt

Några filmboxar också, som Lord of the Rings, Harry Potter, Galenskaparna, HasseåTage, och ett gäng andra.

En stor hög anime också, men det brukar folk inte veta vad det är.

We need to take the wrong steps sometimes to find the right path.
  • Lotusblomma1986

Jag har inte stenkoll på alla men några jag har är: X-Files, Grimm, Battlestar Galactica (remake), Beauty & The Beast (remake), Stargate SG-1, Supernatural.

Sen ett antal olika filmboxar så som Indiana Jones, Beck, Lord of the Rings, The Mummy, Harry Potter, med mera

• Kiyah

Har Star Trek:TNG och Star Trek: VOY som boxar, haft andra som jag kastat. Har betydligt fler kompletta serier på datorn dock. Boxarna står bara framme som dekoration då jag inte behöver skivorna för att se 

• Mortiscia80

Få se boxar... Frasier, Vänner, Sex and the city, Poirot, Helt hysteriskt, Harry Potter, Sagan om ringen, The Hobbit, Shogun, Bridget Jones, Narnia, X-men, Toffelhjälteboxen (Lilla Fridolf), Jönssonligan och Monty Python's Holy Trinity.

• Embla twopointoh

Massor med TV-serier, vi har en hel bokhylla med bara TV-serier (filmerna står i andra hyllor). Alla Star Trek (Original, Next Generation, DS9, Voyager, Enterprise, Disc), Lilla Huset på Prärien, Big Bang Theory, Heores, Star Wars-serier (Clone Wars, Rebels), Black Adder, Red Dwarf, Battlestar Galactica, Jeeves and Wooster, Fawlty Towers, Merlin, Pistvakt med flera, med flera.

Vi köper hellre än streamar, så är det bara.

• SweeneyToad
    Embla twopointoh skrev 2021-11-06 13:07:07 följande:
    Massor med TV-serier, vi har en hel bokhylla med bara TV-serier (filmerna står i andra hyllor). Alla Star Trek (Original, Next Generation, DS9, Voyager, Enterprise, Disc), Lilla Huset på Prärien, Big Bang Theory, Heores, Star Wars-serier (Clone Wars, Rebels), Black Adder, Red Dwarf, Battlestar Galactica, Jeeves and Wooster, Fawlty Towers, Merlin, Pistvakt med flera, med flera.

Vi köper hellre än streamar, så är det bara.
    Det föredrar jag med. :)
Svar på tråden Har ni några tv-serie boxar? Om ja, hur många, och vilka?