Varför är så många män fula? Och korta??
På riktigt nu, är det någon annan som håller med mig? Håller ni med mig om att typ alla män är fula OCH korta? Det finns ju typ inga snygga män alls här i Sverige. Kanske är det lika illa i alla andra länder också?
Jag har fått hur mycket likes som helst på tinder (jag kan se) men jag har bara svajpat tillbaka på typ 100 stycken totalt (och då har jag ändå varit medlem i några år) så det säger väl en hel del. En 7-8 duger gott och väl men inte ens det kan man ju hitta? Fy fan alltså, de flesta killar ser verkligen inte bra ut. Detta ser man ju överallt, inte bara på internet.
Går ju inte att hitta en snygg man. Det går hur många fula män som helst på en snygg man, och ni killar klagar på att vi tjejer vill ha samma killar?? Undra varför? Absolut att personligheten är viktigast men man vill ju vara attraherad av sin partner också.
Det känn som att de flesta killar är typ 170-175 långa dessutom. Suck. Vet att medellängden är typ 180 eller nåt men det verkar det ju verkligen inte som. Måste ju vara en lögn. Alla är ju dvärgar.
Finns det absolut ingen som är lika snygg som Jax Teller eller nån? Och då är han en tiopoängare men inte ens en 8 kan man hitta här. Inte konstigt att man läser om så många kvinnor som tappar attraktionen till sina män. Ni ser ju hur ni ser ut.