• Anonym (Less)

Varför är så många män fula? Och korta??

På riktigt nu, är det någon annan som håller med mig? Håller ni med mig om att typ alla män är fula OCH korta? Det finns ju typ inga snygga män alls här i Sverige. Kanske är det lika illa i alla andra länder också?

Jag har fått hur mycket likes som helst på tinder (jag kan se) men jag har bara svajpat tillbaka på typ 100 stycken totalt (och då har jag ändå varit medlem i några år) så det säger väl en hel del. En 7-8 duger gott och väl men inte ens det kan man ju hitta? Fy fan alltså, de flesta killar ser verkligen inte bra ut. Detta ser man ju överallt, inte bara på internet.

Går ju inte att hitta en snygg man. Det går hur många fula män som helst på en snygg man, och ni killar klagar på att vi tjejer vill ha samma killar?? Undra varför? Absolut att personligheten är viktigast men man vill ju vara attraherad av sin partner också.

Det känn som att de flesta killar är typ 170-175 långa dessutom. Suck. Vet att medellängden är typ 180 eller nåt men det verkar det ju verkligen inte som. Måste ju vara en lögn. Alla är ju dvärgar.

Finns det absolut ingen som är lika snygg som Jax Teller eller nån? Och då är han en tiopoängare men inte ens en 8 kan man hitta här. Inte konstigt att man läser om så många kvinnor som tappar attraktionen till sina män. Ni ser ju hur ni ser ut.

• Svar på tråden Varför är så många män fula? Och korta??
  • Freddie K

Jag är 168 cm. Jag skulle inte klassa mig som snygg, men som söt i alla fall, sen har jag en bra personlighet. Det tycker jag själv i alla fall, men den kommer man inte hela vägen med. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (CuteNikkie)
    Cheers skrev 2025-03-24 15:24:32 följande:

Min iakttagelse är att unga killar nu ofta är påtagligt långa 180-190 cm.Inte alla naturligtvis, men många.

Och visst finns det snygga killar, men du har väl tittat på fel ställen.

När jag visar mig faller kvinnorna som käglor.

Jag tror att de flesta män ts söker efter redan är upptagna, och inte hänger på tinder. Det är ju sällan de snyggaste männen som behöver dejta.
  • Anonym (Rob)
    Freddie K skrev 2025-03-24 16:00:42 följande:

Jag är 168 cm. Jag skulle inte klassa mig som snygg, men som söt i alla fall, sen har jag en bra personlighet. Det tycker jag själv i alla fall, men den kommer man inte hela vägen med. 

Vad vill du säga med det?  
    Att söthet att och personlighet inte fullt ut kan kompensera din korthet ?
  • Freddie K
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-24 16:06:31 följande:
    Vad vill du säga med det?  
    Att söthet att och personlighet inte fullt ut kan kompensera din korthet ?
    Du är bara ute efter att provocera så jag tänker inte ens kommentera ditt inlägg mer än det jag skriver nu.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Rob)
    Freddie K skrev 2025-03-24 16:12:15 följande:
    Du är bara ute efter att provocera så jag tänker inte ens kommentera ditt inlägg mer än det jag skriver nu.
    Varför ens kommentera då och utan att svara på min fråga?
  • Anonym (Rob)
    Surkräm skrev 2025-03-24 16:23:39 följande:

Varför är så många tjejer elaka mot oss korta män?

De ser inte det som ett problem att selektera män utifrån längd. Medan om män selekterar kvinnor efter vikten är svin.
  • Cheers
    burleskburkläsk skrev 2025-03-24 15:42:16 följande:
    Så du rullar inte direkt i rännan menar du!? 🎳🤡
    Nej, strike varje gång.

Tungan ute
  • burleskburkläsk
    Cheers skrev 2025-03-24 16:43:11 följande:
    Nej, strike varje gång.
    Afan, ja vill man ha det så så är det ju trevilgt 😅
  • Anonym (Trötter)

Finns massa lågutbildade,andra narcister,andra från olika vackra kultur!!Välj.

Svar på tråden Varför är så många män fula? Och korta??