• lindeerik

Morgonkåt

Hur är det för er? För min del vaknar jag alltid med stånd och är mer eller mindre alltid kåt när jag slår upp ögonen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Morgonkåt
  • Anonym (40+)

Det är nog mer vanligt än ovanligt. Speciellt om man sover och vaknar utan klocka.

• ungvard

Samma här, är stenhård i ca 10 min varje morgon. När man har besök eller sover i samma rum som någon får man glatt ligga kvar i sängen och vänta!

• Anders 386

Funkar det inte så för nästan alla män?

Jag tror att det handlar om att man vaknar med morgonstånd (som egentligen har andra fysiska orsaker) och känslan från ståndet gör att man blir kåt.

Det blir liksom en konsekvens av morgonståndet att det övergår i att bli kåt.

Lite omvänt mot normalt - dagtid blir man först kåt och sedan kommer ståndet.

• Anonym (Man55)

När jag var på ung så vaknade jag alltid med stånd och var i stort sett alltid kåt. Nu när jag är över 55 så vaknar jag ibland med stånd men är så gott som aldrig kåt.

• Anonym (Madde)
    Anonym (Man55) skrev 2021-09-07 16:08:08 följande:

När jag var på ung så vaknade jag alltid med stånd och var i stort sett alltid kåt. Nu när jag är över 55 så vaknar jag ibland med stånd men är så gott som aldrig kåt.

Aldrig morgonkåt eller aldrig kåt?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man55)
    Anonym (Madde) skrev 2021-09-07 16:12:03 följande:
    Aldrig morgonkåt eller aldrig kåt?
    Förr var jag alltid morgonkåt och i övrigt ständigt kåt, idag är jag i stort sett aldrig morgonkåt och i övrigt aldrig kåt heller. Jag kan ibland bli lite kåt när jag tittar på porr för mig själv men jag är inte sugen att ha sex min fru eller med en annan kvinna, lockar mig inget längre.
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Man55) skrev 2021-09-07 18:14:33 följande:

Förr var jag alltid morgonkåt och i övrigt ständigt kåt, idag är jag i stort sett aldrig morgonkåt och i övrigt aldrig kåt heller. Jag kan ibland bli lite kåt när jag tittar på porr för mig själv men jag är inte sugen att ha sex min fru eller med en annan kvinna, lockar mig inget längre.

Saknar du känslan eller är du mätt på sexandet?

Hur länge har du känt så? Du är ju hyfsat ung tänker jag
  • Anonym (Man55)
    Anonym (Madde) skrev 2021-09-07 18:35:46 följande:
    Saknar du känslan eller är du mätt på sexandet?

Hur länge har du känt så? Du är ju hyfsat ung tänker jag
    Känslan har successivt bleknat under de sista 5-10 åren. Förr saknade jag känslan men med tiden har jag vant mig så jag tänker väldigt sällan på det. Onanerar till porr ibland och det är gott nog för mig.
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Man55) skrev 2021-09-07 18:51:17 följande:

Känslan har successivt bleknat under de sista 5-10 åren. Förr saknade jag känslan men med tiden har jag vant mig så jag tänker väldigt sällan på det. Onanerar till porr ibland och det är gott nog för mig.

Tack för dina fina svar.

Skönt att du landat i din avstannande lust och har vant dig. Och hoppas du har en förstående fru som också har landat i detta.
  • Anonym (Man55)
    Anonym (Madde) skrev 2021-09-07 19:00:28 följande:
    Tack för dina fina svar.

Skönt att du landat i din avstannande lust och har vant dig. Och hoppas du har en förstående fru som också har landat i detta.
    Hon kanske tycker det är skönt med att det inte har något samliv, vi har aldrig pratat om det utan det har klingat ut det också. Det försvann under småbarnsåren sen hittade vi aldrig tillbaka till något samliv.
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Man55) skrev 2021-09-07 19:06:36 följande:

Hon kanske tycker det är skönt med att det inte har något samliv, vi har aldrig pratat om det utan det har klingat ut det också. Det försvann under småbarnsåren sen hittade vi aldrig tillbaka till något samliv.

Som du kanske förstår så lever jag med en man som inte heller har lust längre. Han är i din ålder så därför frågade jag hur du känner det.

Jag har min lust kvar och onanerar varje dag men visst saknar jag vara med honom.

Han är kärleksfull på många andra sätt så vi har det bra ändå utan sexet.
  • Mr K69

Morgonkåt... Jo och dags, eftermiddags och kvälls också och ibland på natten. Har ganska stort behov och gillat sex sedan tonåren. Singel sedan några år tillbaka men längtar efter att hitta någon likasinnad

• Anonym (Man55)
    Anonym (Madde) skrev 2021-09-07 19:28:46 följande:
    Som du kanske förstår så lever jag med en man som inte heller har lust längre. Han är i din ålder så därför frågade jag hur du känner det.

Jag har min lust kvar och onanerar varje dag men visst saknar jag vara med honom.

Han är kärleksfull på många andra sätt så vi har det bra ändå utan sexet.
    Ja jag anade att det var så, kanske känner min fru så med, jag vet inte eftersom vi aldrig berör ämnet men som du skriver så är vi kärleksfulla på många andra sätt. Har ni pratat om det eller undviker ni ämnet?
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Man55) skrev 2021-09-07 20:01:52 följande:

Ja jag anade att det var så, kanske känner min fru så med, jag vet inte eftersom vi aldrig berör ämnet men som du skriver så är vi kärleksfulla på många andra sätt. Har ni pratat om det eller undviker ni ämnet?

Vi har pratat om det när hans lust avtog för tio år sen. Vi trodde väl att lusten skulle komma tillbaka men det gjorde den aldrig och nu har vi båda vant oss. Inget vi pratar om numera. Det är som det är.

Vi har ett fint liv ihop ändå, precis som ni .
  • Anonym (Man55)
    Anonym (Madde) skrev 2021-09-07 20:11:10 följande:
    Vi har pratat om det när hans lust avtog för tio år sen. Vi trodde väl att lusten skulle komma tillbaka men det gjorde den aldrig och nu har vi båda vant oss. Inget vi pratar om numera. Det är som det är.

Vi har ett fint liv ihop ändå, precis som ni .
    Ja det är som det är, stort tack för ditt svar.
Svar på tråden Morgonkåt