Tecken på graviditet efter otrivelle, återföring och lutinus?
Hej. Satt in ett 5 dagars embryo o trodde att jag var påväg till en graviditet med dessa symptom:
Fick riktig molvärk i magen 1,5 dygn efter insättningen. Trodde det kunde tyda på att det fäste? Inte känt så innan. Stramade o kändes fortf runt magen o ljumskarna dagen efter. Senare samma kväll började känslan i magen avta o brösten ömmade inte lika mkt. (Har haft asont i bröst sedan före återföringen så det förstod jag berodde på otrivellen). Morgonen efter är alla symptom borta - inte ngt i magen el brösten.
Nu undrar jag - beror detta på att det gått exakt 10 dgr sen jag tog otrivellen o att den nu gått ur kroppen? Men berodde då molvärken på den också el kan det ha att göra med embryot? Om jag skulle vara gravid känns det ju konstigt att allt försvinner??
Sen är jag så jäkla rädd o arg på mig själv o undrar om jag orsakat ngt.. igår (då när jag fort f hade känningar i magen) så joggade jag typ 2 min till bussen utan att tänka på att jag inte borde. Kan detta påverkat o förstört ngt? Jag ångrar mig så djupt. Känns ju som det kan ha samband för att symptomen försvann sen på kvällen :(
Vad tror ni om detta? Vad är era erfarenheter?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-09-04 09:01
Skrev fel, menade Ovitrelle :)