• Lou91

Vill ha nya tjejkompisar i malmö området

Hej alla fina! Som rubriken lyder hade det varit jätte kul att knyta lite nya kontakter i Malmö området! Är 29 år snart 30 och bor i Malmö. Har 2 barn sedan tidigare och väntar nu mitt tredje barn med min nya partner. Mina barn är 8 och 12 år och har bf 17e november. Alla är flickor. Kanske någon annan som också väntar barn som man kan följas åt med, o kanske våra bebisar kan bli vänner hehe, eller inte spelar ingen roll egentligen:D skriv o berätta lite om er själva, intressen, barn, jobb, livet whatever ???

• Svar på tråden Vill ha nya tjejkompisar i malmö området
  • Emmachan

Hej,

Vet inte om vår åldersskillnad är för stor men jag är en tjej på 20 år som väntar en flicka i slutet av oktober. Har precis pluggat klart kurser på Lunds Universitet och ska vara mammaledig snart. Bor i centrala Malmö :)

• Lou91

Wow vad häftigt ???? fick själv barn när jag var ung, 17 o 22 va jag när jag fick mina andra barn. Nejdå åldern spelar ingen roll tycker jag . Bor du själv eller med pappan till barnet ?

• Emmachan

Åh, vad kul att höra! Jag bor med pappan till barnet och vi håller just nu på att flytta från vår lilla lägenhet till en större. Du väntar alltså en till flicka? Så mysigt!

Svar på tråden Vill ha nya tjejkompisar i malmö området