Ser ni det jag ser eller är jag knäpp ????
Vet att kommentaren "vänta en vecka och ta ett nytt test" ligger nära till hands men snälla hjälp mej att läsa av detta ????
Mensen skulle kommit i dag..
Vet att kommentaren "vänta en vecka och ta ett nytt test" ligger nära till hands men snälla hjälp mej att läsa av detta ????
Vad är det man ska se. Det är ett skarpt rött streck, inget annat.
Alltså vill man ta gravidtest tidigt så tar man ett digitalt, fattar inte varför man köper test som behöver tolkas...
Alltså vill man ta gravidtest tidigt så tar man ett digitalt, fattar inte varför man köper test som behöver tolkas...
Ge de två dagar till ???? testa digitalt, de är ju tillförlitliga från den dagen man ska ha sin mens!
Vad tror du om mina test för övrigt?? Inbillar jag mig xD
Ja jag får köpa digitalt, hade ett test liggandes hemma :) Jag har varit låg hormonare med bägge mina barn och inte fått tydliga svar fören 1-2 veckor efter beräknad mens, inte ens med de digitala, märkligt.
Min första testade jag och fick ett nästan osynligt streck efter en vecka sen mens.
Sen är det ju så svårt att få med det på kort =)
Svårt att se oå bilderna men tycker du dej se så kan det mycket väl stämma <3
Trodde jag precis fick sjukt negativt men alltså, e dessa pos? Förstår ingenting..
[quote=81219429][quote-nick]Gimele skrev 2021-06-30 13:30:47 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser absolut det du ser :) dock är ju de där testen väldigt känsliga så spontant tänker jag att du borde fått ett ordentligt streck om BIM var igår. Men jag såg sen att du varit låghormonare med andra barnen, så klart det kan vara samma denna gång nu :)
De borde väl ha ökat mer i styrka vid det här laget? Om du började testa för fem dagar sen?? Om jag fattat det rätt.. håller tummarna för dig ändå!
De borde väl ha ökat mer i styrka vid det här laget? Om du började testa för fem dagar sen?? Om jag fattat det rätt.. håller tummarna för dig ändå!
Äl +11
Äl +11
Jag ser absolut nånting där! :)
Jag tog ett digitalt i dag..
[quote=81219429][quote-nick]Gimele skrev 2021-06-30 13:30:47 följande:[/quote-nick][/quote]
Sådär såg mitt ut med sonen, jag var alltså gravid :D