• Gimele

Ser ni det jag ser eller är jag knäpp ????

Vet att kommentaren "vänta en vecka och ta ett nytt test" ligger nära till hands men snälla hjälp mej att läsa av detta ????

Mensen skulle kommit i dag..

• Svar på tråden Ser ni det jag ser eller är jag knäpp ????
  • S23
    Alexi skrev 2021-06-30 19:01:56 följande:

Vad är det man ska se. Det är ett skarpt rött streck, inget annat. 

Om man tittar precis på testet där strecket borde finnas, i nederkanten, kan man med god vilja se någonting som skulle kunna vara en svag skugga. Men alltså det kan lika gärna handla om skuggor i bilden som att det faktiskt finns en så svag skugga av ett streck

För mig är testet dock absolut negativt.
  • Alexi

Alltså vill man ta gravidtest tidigt så tar man ett digitalt, fattar inte varför man köper test som behöver tolkas...

• S23
    Alexi skrev 2021-06-30 19:13:08 följande:

Alltså vill man ta gravidtest tidigt så tar man ett digitalt, fattar inte varför man köper test som behöver tolkas...

De digitala är väl dyrare? Jag har inga problem med att köpa de vanliga. Är strecket inte självklart så tolkar jag det som ett negativt test och behöver inte bry mig mer än så
  • Attansbananattack
    Gimele skrev 2021-06-30 13:29:02 följande:

Vet att kommentaren "vänta en vecka och ta ett nytt test" ligger nära till hands men snälla hjälp mej att läsa av detta ????

Mensen skulle kommit i dag..

Ge de två dagar till ???? testa digitalt, de är ju tillförlitliga från den dagen man ska ha sin mens!

Vad tror du om mina test för övrigt?? Inbillar jag mig xD

• Gimele
    Attansbananattack skrev 2021-06-30 20:49:33 följande:

Ge de två dagar till ???? testa digitalt, de är ju tillförlitliga från den dagen man ska ha sin mens!

Vad tror du om mina test för övrigt?? Inbillar jag mig xD

Ja jag får köpa digitalt, hade ett test liggandes hemma :) Jag har varit låg hormonare med bägge mina barn och inte fått tydliga svar fören 1-2 veckor efter beräknad mens, inte ens med de digitala, märkligt.

Min första testade jag och fick ett nästan osynligt streck efter en vecka sen mens.

Sen är det ju så svårt att få med det på kort =)

Svårt att se oå bilderna men tycker du dej se så kan det mycket väl stämma <3
  • Attansbananattack
    Gimele skrev 2021-06-30 22:46:44 följande:

Ja jag får köpa digitalt, hade ett test liggandes hemma :) Jag har varit låg hormonare med bägge mina barn och inte fått tydliga svar fören 1-2 veckor efter beräknad mens, inte ens med de digitala, märkligt.

Min första testade jag och fick ett nästan osynligt streck efter en vecka sen mens.

Sen är det ju så svårt att få med det på kort =)

Svårt att se oå bilderna men tycker du dej se så kan det mycket väl stämma <3

Jag fick supersvagt på bim med första och 4 dagar innan bim med andra, är så olika de där! Håller tummarna för dig <3 uppdatera hur de går!!
  • Aikido
    Alexi skrev 2021-06-30 19:13:08 följande:

Alltså fattar du hur fel det kan bli när det är digitalt? Jag var med då TV-sändningarna var analoga och nog fan kunde man se bilden och höra ljudet även om det var lite taskig mottagning men nu med den digitala skiten är det lönlöst att ens försöka när det är störningar. Nej analogt ska det vara. Då kan man tolka det lika säkert som när man spår i kaffesump.
  • Ericky

[quote=81219429][quote-nick]Gimele skrev 2021-06-30 13:30:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser absolut det du ser :) dock är ju de där testen väldigt känsliga så spontant tänker jag att du borde fått ett ordentligt streck om BIM var igår. Men jag såg sen att du varit låghormonare med andra barnen, så klart det kan vara samma denna gång nu :)

• Septemberpyre

De borde väl ha ökat mer i styrka vid det här laget? Om du började testa för fem dagar sen?? Om jag fattat det rätt.. håller tummarna för dig ändå!

• Gimele
    Septemberpyre skrev 2021-07-04 21:34:41 följande:

De borde väl ha ökat mer i styrka vid det här laget? Om du började testa för fem dagar sen?? Om jag fattat det rätt.. håller tummarna för dig ändå!

Ja det är ju lite märkligt.. Hoppas att det inte är något tok. Men jag läste nånstans att egen från v.5 är nivåerna så höga att de kan tolkas rätt på graviditets test. Så det borde bli nästa vecka, tror jag. ':)
  • Gimele
    septemberbarn123 skrev 2021-07-05 18:55:03 följande:

Äl +11

Jag ser absolut nånting där! :)

Jag tog ett digitalt i dag..
  • Ericky
    Gimele skrev 2021-07-06 14:30:21 följande:

Jag ser absolut nånting där! :)

Jag tog ett digitalt i dag..

Som visade? :)
  • Ericky
    Gimele skrev 2021-07-06 15:39:55 följande:
    Stort grattis! :)
  • ung92

[quote=81219429][quote-nick]Gimele skrev 2021-06-30 13:30:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Sådär såg mitt ut med sonen, jag var alltså gravid :D

Svar på tråden Ser ni det jag ser eller är jag knäpp ????