• Tootie

Mens trotts gravid?

Hej.

Har en liten fråga om det är någon här som fått (mens) men att det sedan visat sig att ni är gravida? Vi har försökt ett tag att bli föräldrar och har 3 st missfall (tidiga) bakom oss. I början av denna cykeln var vi o sköljde äggledarna o allt såg bra ut.

I torsdags kom vad jag trodde var min mens, hade testat tidigare samma dag men negativt. Blödningen höll i i 4 dagar, och kom då jag skulle ha min mens.

Nu idag så har har börjat få lock för mitt ena öra, vilket jag fick första gången jag var gravid. Så tänkte jag tar ett test o tycker det är svagt positivt. Finns det någon mer som testar negativt samma dag som ?mens? kommit och sedan testat positivt några dagar senare. Blev väldigt chockad. Skickar med bild på testet om jag lyckas, ej tagit med morgon urin.

• Svar på tråden Mens trotts gravid?
  • Anonym (Krea)

Jag fattar inte riktigt. Är bilderna på det negativa testet du tog innan du fick det som kanske inte var mens? Hade du fått positivt sen? För alla bilder syns bara ett streck på vad jag kan se.

• Anonym (Krea)

Eller ska det bara vara ett streck på dessa test? Isåfall är det ju ett starkt positivt streck.

• Tootie

Nä det är på testet idag, håller med om att det syndes dåligt när jag la upp dom här, såg bättre i mobilen ???? men är antagligen hjärnspöken ????????????

• syntharen

Jag ser vad du menar, det syns ju nåt jättesvagt men ibland blir det så, tror det är en slags skugga från var testfärgen ska vara om du förstår vad jag menar? Alternativt att du var gravid men fått ett tidigt missfall. Men om du skulle vara gravid trots mens så skulle testet vara starkare vid det här laget.

• Tootie

Så är det säkert, blev bara shockad då dessa test aldrig visat spökstreck förut, men någon gång ska vara den första i det med. Tack för era svar.

• Anonym (:))

Finns fall där testen visar neg och sedan positiva längre fram! Så vem vet ! Jag själv hade 2 månader som vanligt med blödning så hade inte en aning om att jag var gravid förens v.8 inget illamåne, eller något annat.

Men håller tummarna! :)

• Anonym (Plopp)

Hur har det gått? Har du testat igen?

Svar på tråden Mens trotts gravid?