• Sessa88

Positivt ägglossningstest?

Det ena taget 5 juni, det andra idag 7 juni.

• Svar på tråden Positivt ägglossningstest?
  • Anonym (Nej)

Nej inget är positivt. Strecket skall vara starkare eller lika starkt som kontrollstrecket

• Sessa88

Så då missade jag alltså denna månaden? 5 juni var 11 dagar efter mens.

• Jag är bara jag
    Sessa88 skrev 2021-06-07 18:38:34 följande:
    Så då missade jag alltså denna månaden? 5 juni var 11 dagar efter mens.
    Nej, du kan ju ha äl imorron eller övermorron. 
  • Anonym (Nej)

Du kan ju lika gärna få positivt imorgon?

Sedan kan du absolut ha missat. Eller helt enkelt inte fått fullt utslag.

Jag får aldrig fylla utslag på äl-test utan får enbart gå på uträknad cykel med natural Cycles och min temp.

Om du försöker bli gravid så är det säkerligen inte för sent ännu eftersom testerna ger utlag en till två dagar före ägglossning

• Sessa88

Det var ju starkare för två dagar sen. Och idag visade det ingenting knappt. Jag hade dock inte väntat exakt 10 min på första testet. Har en cykel på 26-27 dagar. Hade typsikt "ägglossningsekret" den 5 juni. Men då hade jag förmodligen ägglossning 1-2 dagar innan den 5 juni. Typsikt. Känns som jag aldrig kommer att bli gravid hur mycket vi än försöker

• Anonym (Nej)
    Sessa88 skrev 2021-06-07 19:12:13 följande:

Det var ju starkare för två dagar sen. Och idag visade det ingenting knappt. Jag hade dock inte väntat exakt 10 min på första testet. Har en cykel på 26-27 dagar. Hade typsikt "ägglossningsekret" den 5 juni. Men då hade jag förmodligen ägglossning 1-2 dagar innan den 5 juni. Typsikt. Känns som jag aldrig kommer att bli gravid hur mycket vi än försöker

Nu
    Sessa88 skrev 2021-06-07 19:12:13 följande:

Nej du hade troligen inte äl 1-2 dagar före den 5e. Säg att testet skulle varit positivt den 6e. Alternativt den 4e. Då hade du inte ägglossning förrän tidigast 5e.

Som sagt. Börja tempa för att få bättre koll. Har du tur är

Du som jag och får en tempdipp två dagar före äl
  • Sessa88
    Anonym (Nej) skrev 2021-06-07 19:19:19 följande:

NuNej du hade troligen inte äl 1-2 dagar före den 5e. Säg att testet skulle varit positivt den 6e. Alternativt den 4e. Då hade du inte ägglossning förrän tidigast 5e.

Som sagt. Börja tempa för att få bättre koll. Har du tur är

Du som jag och får en tempdipp två dagar före äl

Men då kan jag ändå haft en liten chans att bli gravid när vi försökte den 5 juni?
  • Anonym (Nej)
    Sessa88 skrev 2021-06-07 19:52:12 följande:

Men då kan jag ändå haft en liten chans att bli gravid när vi försökte den 5 juni?

Absolut
  • Jordgubbstanten
    fridilunden skrev 2021-06-21 22:11:35 följande:

Hjälp! Är detta positivt äl-test från ikväll?

Ser positivt ut!!
  • Anonym (Test)
    Jordgubbstanten skrev 2021-07-25 10:51:07 följande:

Vad tror ni om detta test från idag?

Positivt, du bör ha äl 12-24 timmar efter utslaget
  • Anonym (Eee90)
    Anonym (Hoppas) skrev 2021-08-19 17:11:35 följande:

Positivt??

Det skulle jag tro!
  • Anonym (Eee90)

Skulle ni säga att detta är positivt?
  • Sessa88
    Anonym (Eee90) skrev 2021-08-20 08:15:57 följande:

Skulle ni säga att detta är positivt?

Ser ut som att båda sträcken inte är lika starka. Då är det inte positivt ????
Svar på tråden Positivt ägglossningstest?