Positivt ägglossningstest?
Det ena taget 5 juni, det andra idag 7 juni.
Det ena taget 5 juni, det andra idag 7 juni.
Nej inget är positivt. Strecket skall vara starkare eller lika starkt som kontrollstrecket
Så då missade jag alltså denna månaden? 5 juni var 11 dagar efter mens.
Du kan ju lika gärna få positivt imorgon?
Sedan kan du absolut ha missat. Eller helt enkelt inte fått fullt utslag.
Jag får aldrig fylla utslag på äl-test utan får enbart gå på uträknad cykel med natural Cycles och min temp.
Om du försöker bli gravid så är det säkerligen inte för sent ännu eftersom testerna ger utlag en till två dagar före ägglossning
Det var ju starkare för två dagar sen. Och idag visade det ingenting knappt. Jag hade dock inte väntat exakt 10 min på första testet. Har en cykel på 26-27 dagar. Hade typsikt "ägglossningsekret" den 5 juni. Men då hade jag förmodligen ägglossning 1-2 dagar innan den 5 juni. Typsikt. Känns som jag aldrig kommer att bli gravid hur mycket vi än försöker
Det var ju starkare för två dagar sen. Och idag visade det ingenting knappt. Jag hade dock inte väntat exakt 10 min på första testet. Har en cykel på 26-27 dagar. Hade typsikt "ägglossningsekret" den 5 juni. Men då hade jag förmodligen ägglossning 1-2 dagar innan den 5 juni. Typsikt. Känns som jag aldrig kommer att bli gravid hur mycket vi än försöker
NuNej du hade troligen inte äl 1-2 dagar före den 5e. Säg att testet skulle varit positivt den 6e. Alternativt den 4e. Då hade du inte ägglossning förrän tidigast 5e.
Som sagt. Börja tempa för att få bättre koll. Har du tur är
Du som jag och får en tempdipp två dagar före äl
Men då kan jag ändå haft en liten chans att bli gravid när vi försökte den 5 juni?
Hjälp! Är detta positivt äl-test från ikväll?
Hjälp! Är detta positivt äl-test från ikväll?
Vad tror ni om detta test från idag?
Vad tror ni om detta test från idag?
Positivt??
Positivt??
Skulle ni säga att detta är positivt?