• Anonym (Man)

Sätta på killen med en strapon?

Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?
  • Anonym (Kvinna42)
    Anonym (prostata) skrev 2021-07-31 09:19:02 följande:

Hemligg.se. Mycket intressanta diskussioner, folk är öppna med vilka leksaker man använder osv. Inte renodlad datingsida.

Tack!
  • Swek
    Anonym (Addghjkkl) skrev 2021-06-05 19:29:39 följande:

Om man är kille och gillar att få en låtsaskuk i röven så är man åtminstone bisexuell. Det går inte att argumentera emot

Och en lesbisk kvinna som får en dildo i fittan är inte lesbisk utan bisexuell då också?
  • Swek
    Anonym (Hanna) skrev 2021-06-10 10:27:16 följande:

Fast det är ju inte jämförbart. Om en tjej har sex med en lösvagina eller kvinnlig docka då är du nära!

Och om en lesbisk kvinna leker med en dildo då?
  • Anonym (prostata)
    Swek skrev 2021-07-31 13:02:57 följande:

Och om en lesbisk kvinna leker med en dildo då?

Då är hon smyghetero och är i hemlighet sugen på män....

Obs- ironi!
  • BjornLoddbrok

En aspekt som kommit bort här i diskussionen (bland alla vanliga knasiga fördomar som rapats upp) är JÄMLIKHETS aspekten. Kan va jättebra att köra lite pegging då och då för samspelet: killen lär sig vikten av att vara försiktig när man ska in i anus och när han börjar jucka. Tjejen får mkt mer förståelse för killen jobb: både vid analsex och doggy style. Hon kanske även lär sig uppskatta killens "juck-jobb" lite bättre. Killen i sin tur kanske lär sig uppskatta hur bra tjejen är på att ta emot -särskilt om hon använder lite större strapon på honom (minimum är samma omkrets och längd som hans kuk).

• Anonym (Kvinna42)
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-31 15:41:57 följande:

En aspekt som kommit bort här i diskussionen (bland alla vanliga knasiga fördomar som rapats upp) är JÄMLIKHETS aspekten. Kan va jättebra att köra lite pegging då och då för samspelet: killen lär sig vikten av att vara försiktig när man ska in i anus och när han börjar jucka. Tjejen får mkt mer förståelse för killen jobb: både vid analsex och doggy style. Hon kanske även lär sig uppskatta killens "juck-jobb" lite bättre. Killen i sin tur kanske lär sig uppskatta hur bra tjejen är på att ta emot -särskilt om hon använder lite större strapon på honom (minimum är samma omkrets och längd som hans kuk).

Just detta har du verkligen väldigt rätt i! Jag måste säga att det här juckandet är riktigt, riktigt svårt att få till på ett kraftfullt och rytmiskt sätt. Plötsligt förstår jag mer varför min man blir så varm/svettig - och jag kan verkligen värdesätta hans skicklighet nu! Likaså förstod han känslan som uppstår vid inträngandet, hur svetten liksom kan bryta ut i ryggslutet av bara anspänningen att ta emot någonting i rumpan så. Och han förstod vikten av att invänta min lilla vink om när han kan fortsätta pressa på in efter att ha trängt in första lilla biten. Nu har han alltid väntat in min signal, men att förstå det med sin egen kropp - det ger helt klart en bättre förståelse!
  • Anonym (prostata)
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-31 15:41:57 följande:

Jättebra skrivet!
  • BjornLoddbrok

Tack kvinna42 och prostata!

Jo, det var mkt som funkade bättre med min sambo efter att vi kört pegging några gånger. En annan aspekt var att jag var tvungen runka lätt på ollonet för att komma (både på rygg och doggy) -precis som hon brukar massera klittan... -blev ömsesidig förståelse där... och min tidigare tveksamhet mot att massera klittan under samlaget försvann..

• Anonym (prostata)
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-31 17:54:33 följande:

Jo, det var mkt som funkade bättre med min sambo efter att vi kört pegging några gånger. En annan aspekt var att jag var tvungen runka lätt på ollonet för att komma (både på rygg och doggy) -precis som hon brukar massera klittan... -blev ömsesidig förståelse där... och min tidigare tveksamhet mot att massera klittan under samlaget försvann..

Just här, just nu tycker jag FL är fantastiskt. När man finner det där guldkornet bland oceaner av skit

Tack för dina inlägg!
  • Anonym (Kvinna42)
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-31 17:54:33 följande:

Wow, vad fint du uttrycker den där ömsesidigheten när man förstår varandras förutsättningar! Tack för dina inlägg. Precis detta pratade min man och jag faktiskt om - behovet av att stimulera klitoris, och när han väl förstod det mer i sin egen upplevelse, då har han faktiskt lyckats ge mig fontänorgasmer! Mycket för att han plötsligt såg det som ett komplement och inte som något misslyckande att orgasmen inte kom direkt med enbart hans kuk till hjälp!
  • Anonym (Kvinna42)
    Anonym (prostata) skrev 2021-07-31 17:59:45 följande:

Just här, just nu tycker jag FL är fantastiskt. När man finner det där guldkornet bland oceaner av skit

Tack för dina inlägg!

Vill bara instämma! :)
  • Anonym (prostata)
    Anonym (Kvinna42) skrev 2021-07-31 18:12:31 följande:
    Vill bara instämma! :)
    Ditt inlägg räknar jag till guldkornen! 
  • Anonym (Kvinna42)
    Anonym (prostata) skrev 2021-07-31 18:28:27 följande:

Ditt inlägg räknar jag till guldkornen! 

Men tack, och tack det samma! (Har faktiskt sökt upp o regnat oss som par på det forum du nämnde! Tack för det också :)!)
  • Anonym (prostata)
    Anonym (Kvinna42) skrev 2021-07-31 18:33:36 följande:
    Men tack, och tack det samma! (Har faktiskt sökt upp o regnat oss som par på det forum du nämnde! Tack för det också :)!)
    Kul då hörs vi snart. Jag är ganska aktiv! Singelkvinna, 55. 
  • Anonym (Kvinna42)
    Anonym (prostata) skrev 2021-07-31 18:37:07 följande:

Spännande!! Hittar säkert varandra där då :)! Ska bara lära mig funktionerna där först, hahaha!
  • BjornLoddbrok
    Anonym (prostata) skrev 2021-07-31 18:37:07 följande:

Bugar och bockar för fina ord!!!

Försökte också ta mig till detta forum, men tyvärr verkar det vara några månaders väntetid för oss män. Så vi kanske ses i höst...
  • Anonym (prostata)
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-31 20:53:55 följande:

Bugar och bockar för fina ord!!!

Försökte också ta mig till detta forum, men tyvärr verkar det vara några månaders väntetid för oss män. Så vi kanske ses i höst...

Japp det tar ett tag för män. Väntar på dig
Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?