• Anonym (Stag)

Bära med sig en kondom i handväskan?

Om din man eller pojkvän bad dig bära runt på kondomer i handväskan så du skulle vara redo om rätt tillfälle skulle dyka upp, skulle du göra det eller tycka att han är konstig som skulle gilla detta?

Tilläggas ska kanske sägas att ni också pratat om sex med andra men inte tagit klivet till att förverkliga detta ännu, eller att det kanske helt stannar på fantasistadiet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bära med sig en kondom i handväskan?
  • Anonym (Stag)

Funderingen kommer från en blogg jag läst, hoppas jag inte bryter mot någon lag när jag publicerar en text därifrån men för att ge er lite bakgrund.

??

Listan med utmaningar till min fru innehåller en bra blanding av smått och stort, enkelt och svårt. En av de enklare, och mindre, sakerna som nog i sig kan ses som helt oskyldig är den som står längst ner på listan. ?Bär med dig en kondom i din väska. Låt din man veta att du har den, utifall att??.

Att ha en kondom tillgänglig kan nog vara vettigt för alla sexuellt aktiva personer och min fru skulle kunna ha det helt och hållet för vår skull. Hade hon haft det hade den funnits där utan att orsaka några större känslosvall eller förhoppningar i allmänhet och jag tror inte heller någon som mot förmodan skulle se den hade reagerat nämnvärt.

Nu, när jag vet att den ligger där för att hon bockat av ännu en punkt på den lista med utmaningar jag gett henne får den istället ett väldigt stort symbolvärde. När hon skickade en bild på den och påminde mig om att den ligger där ?utifall att?? visade hon samtidigt att hon köpt biljett på nästa etapp av vårt äventyr. Och jag hänger glatt på! Tanken att hon en dag ska skicka en bild på en bruten förpackning med texten ?Utifall att blev ett faktum?? triggar igång mig på fler än en cylinder.

Ska man använda något ?utifall att? är det dock inte helt dumt att man vet hur det fungerar och här har vi lite träning framför oss. Min fru var kort och gott väldigt ovan och rätt dålig på att rulla på en kondom, och så kan jag ju inte släppa iväg henne. Det är träning jag ser fram emot att ta del av!

??

• Anonym (oooo)

Jag förstår inte hur du ens orkar bry dig? Det är väl inget problem om folk har kådisar med sig. 

Däremot tycker jag texten du har kopierat visar på en rätt omogen person. 

• Anonym (Stag)
    Anonym (oooo) skrev 2021-06-01 17:46:03 följande:

Jag förstår inte hur du ens orkar bry dig? Det är väl inget problem om folk har kådisar med sig. 

Däremot tycker jag texten du har kopierat visar på en rätt omogen person. 

Tack för att du bidrar till diskussionen!
  • Anonym (Stag)

puffar tråden

• Anonym (Man43)

TS om du vill ha mer information så får du nog förklara lite mer. Jag gissar att du pratar om Hotwife upplägget?

Nu kunde ju inte jag rösta som man, men jag skulle kunna tänka mig att min fru gjorde det, men tyvärr skulle hon aldrig göra det. Dock vet hon om min fantasi att hon skulle bli en Hotwife, så man vet ju aldrig. Solig

Hjälper kanske om du också lägger upp web adressen: 

https://enmanshemligatankar.wordpress.com/

• Anonym (Stag)
    Anonym (Man43) skrev 2023-02-23 18:37:00 följande:

TS om du vill ha mer information så får du nog förklara lite mer. Jag gissar att du pratar om Hotwife upplägget?

Nu kunde ju inte jag rösta som man, men jag skulle kunna tänka mig att min fru gjorde det, men tyvärr skulle hon aldrig göra det. Dock vet hon om min fantasi att hon skulle bli en Hotwife, så man vet ju aldrig. Solig

Hjälper kanske om du också lägger upp web adressen: 

https://enmanshemligatankar.wordpress.com/

Du har helt rätt, tack! Skrattande
  • Anonym (Jag)

Jag har varit tillsammans med en man i snart 20 år. Vi har prövat på att ha sex med andra osv. Men jag bär alltid med mig kondom i handväskan utan han säger något utan mer för säkerhet för mig själv 

• Anonym (Man43)

TS kan du utveckla lite mer? 

Är det här något du och din partner pratat om? Är det du eller han som tog upp frågan?

Hur ser du själv på upplägget? Själv skulle jag vilja se min fru ha sex med en ung, snygg, vältränad (och välutrustad) kille. Helst på ett hotellrum. 

Att frugan skulle ha kondom i fickan skulle mer vara för spänningen av att veta det. Skulle dock nog inte vilja att frugan låg med någon jag inte träffat först. Typ inte ett ONS utan mer någon hon byggt upp lite spänning med som killen skrev på bloggen. 

Tror jag skulle ha lite för mycket prestations ångest för 3 kant så skulle nog mest vilja titta på första gången. Helst skulle dom inte ha kondom men det skulle nog frugan inte heller gå med på... Drömmer

Föresten så läste jag den här idag. Väldigt bra förklaring på vad mannen får ut av det:

https://www.familjeliv.se/forum/thread/75440064-hotwife-nar-frun-har-sex-med-andra

• Anonym (Stag)

Vet inte vad jag ska förklara men jag har en fantasi om att min sambo har sex med någon annan. Det är väl också anledningen till att jag läst bloggen du länkat till och jag fastnade lite kring detta med att hon bär med sig kondomer symboliskt - eller kanske att hon ska redo om/när tillfälle dyker upp.

Vi har pratat om min fantasi och min sambo är också inne på detta så tillvida att hon gärna vill att jag ska vara med på ett hörn.

Vi är väl sk wannabes än och tiden får väl utvisa om hon blir en äkta hotwife någon gång. 

• Anonym (Singoalla)

Ja, inga problem. Har spiral nu men tidigare när vi körde gummi fanns det alltid nära till hands. Som singel hade jag alltid en i handväskan. Använde iof aldrig själv, men gett åt kompisar ett antal gånger. 

• Anonym (Singoalla)
    Anonym (M) skrev 2023-02-23 21:19:02 följande:
    Kan ju va bra om man springer in i någon spontant med
    Ja, jag måste alltid ha egna eftersom jag är latexallergiker och de är så vidrigt dyra att det är inget någon annan har om de kan undvika det.
Svar på tråden Bära med sig en kondom i handväskan?