• Roxwell

Föra in satsen

Någon som blivit gravid genom att direkt vid utlösning utanför kroppen själv föra in satsen i slidan? Är det möjligt?

(Har ej gjort själv)

• Svar på tråden Föra in satsen
  • Jonnynilsson

Jag såg nån dokumentär om singelmammor för många år sedan. Och de hade lyckats genom att suga upp mannens utlösning med en spruta och sedan spruta in det i sig själva.

Så ja det skulle funka.

• Anonym (Sanna)

Läste om något par där mannen fick prestationsångest, så de provade istället att han skulle få utlösning i en kondom och sedan tog hon en spruta och sög in sperman i den. Och sprutade in i sig själv. Hon blev gravid.

• Anonym (Sanna)

Han onanerade alltså

• Anonym (Ja)

Menar du insemination så funkar det alldeles utmärkt, både hemma och på klinik.

Menar du att man liksom råkar föra in spermierna längre upp trots att utlösning skett utanför så borde det teoretiskt kunna göra en gravid om man är rätt i cykeln och har fertilt sekret. Spermierna simmar ju, men behöver vara en bit in.

• Anonym (Går att göra!)

Det går att bli gravid så. Det här är många år sedan men en dåvarande partner som jag inte litade på blev gravid. Hon vägrade kondom och sa att hon använde p-piller, jag anade ugglor i mossen så det blev enbart oralt och analt, ingen penis i vagina öht. Hon blev gravid. Hur är det möjligt? Hade ju inte gjort vad som krävs för graviditet liksom.

Blev faderskapstest, jag var inte pappan. Men jag var ändå tvungen att göra testet och räknades som en av de möjliga fäderna till barnet.

• Anonym (Inte lyckats)

Jag har försökt några gånger men inte lyckats bli gravid så.

• Karlington
    Roxwell skrev 2021-05-28 00:21:38 följande:

Någon som blivit gravid genom att direkt vid utlösning utanför kroppen själv föra in satsen i slidan? Är det möjligt?

(Har ej gjort själv)

Det är teoretiskt möjligt men kan vara svårt. Varför inte bara låta honom komma inuti istället?
  • Anonym (Tjej)

Ja det går bra, jag och min partner gör så eftersom han har ED. Det är också vanligt hos tex lesbiska kvinnor att "få" sperma av en man i en kopp. Man suger upp med en spruta och sprutar in i slidan. Men inte i kondom för kondomer innehåller spermadödande medel, använd en kopp eller något. 

Svar på tråden Föra in satsen